برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

جام پانزدهم افتتاح شد/قرائت سوگندنامه و سخنرانی کفاشیان/ برگزاری مراسم باحضور تماشاگران اندک

مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا عصر امروز شنبه مقابل دیدگان کمتر از 100 تماشاگر برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در حضور مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال در ورزشگاه دستگردی برگزار شد که حاشیه‌های آن را در زیر می‌خوانید:

* محمد علی‌آبادی رئیس و بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک، حمید سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان، علی کفاشیان رئیس، آیت الله نایب رئیس اول، نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ، فریده شجاعی نایب رئیس بانون، غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ و فریدون معینی رئیس کمیته جوانان در این مراسم حضور داشتند.

* قراخانلو رئیس پیشین کمیته ملی المپیک هم یکی از حاضران در این مراسم بود که با فاصله از دیگر مسئولان شرکت کننده در مراسم نشسته بود.

* در اواسط مراسم حیدری مدیرعامل سایپا هم به این جمع اضافه شد.

* تابلوهایی که اسم تیم‌ها روی آن نوشته شده بود در ابتدای مراسم وارد زمین چمن شد و پس از سرود ملی ایران و خواندن سوگندنامه مسابقات به دو زبان فارسی و انگلیسی توسط محمد بازاج، بازیکن تیم ایران این مراسم به صورت رسمی آغاز شد.

* در ادامه چند سرود توسط گروه کر خوانده شد و در نهایت پرچم‌های تیم‌ها در مقابل جایگاه به حرکت درآمد.

* در بخش دیگری از مراسم تعدادی از بچه‌های مدرسه فوتبال با پخش یک سرود حرکاتی را در زمین چمن انجام دادند و در نهایت کلمه انگلیسی ایران را در زمین شکل دادند. در این هنگام سرود ای ایران پخش شد و اسکیت بازی نیز با در دست داشتن پرچم ایران دور زمین چمن را طی کرد.

* آخرین بخش این مراسم به صحبت‌های کفاشیان اختصاص داشت که وی در ابتدا به نایب رئیس فوتبال و مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال که در جایگاه حضور داشتند خیر مقدم گفت. وی با تشکر از تمام کسانی که در فدراسیون فوتبال و سایر نهادها برای برگزار شدن هر چه بهتر مسابقات اظهار داشت: امیدوارم این میزبانی شروعی برای میزبانی مسابقات معتبر آسیایی و جهانی در ایران باشد و ما تمام تلاش‌مان را برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات انجام خواهیم داد.

* رئیس فدراسیون فوتبال در پایان از مسئولان فدراسیون و باشگاه‌ها که برای تکمیل امکانات ورزشگاه تلاش کردند تشکر کرد.

* این مراسم در حالی برگزار شد که دو پرچم بزرگ ایران در سکوهای  خالی روبه‌روی جایگاه نصب شده بود و کمتر از 100 تماشاگر هم در ورزشگاه حضور داشت.


تاریخ: 1391/7/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: