برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ووشوی جوانان جهان - ماکائو/زهره شه‌پری به نشان طلا دست یافت/ نجفی به مدال نقره رسید

رقابت‌های ووشوی قهرمانی رده‌های سنی جهان با کسب دو نشان طلا و نقره دیگر در بخش ساندای دختران و پسران برای تیم کشورمان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی رده‌های سنی جهان تا ساعاتی دیگر در ماکائو با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر به پایان می‌رسد. تیم ایران در این روز چهار نماینده در بازی‌های پایانی بخش ساندا دارد که  تنها دختر فینالیست کشورمان با شکست رقیب خود به مدال طلا دست یافت.

در فینال وزن 60- کیلوگرم ساندای دختران زهره شه‌پری در یک مبارزه سنگین و نفس گیر و با حساب 2 بر یک نماینده مصر را مغلوب کرد و ضمن رسیدن به نشان طلا دومین مدال طلای تیم ملی ووشوی ایران را بدست آورد. شه‌پری در مرحله اول استراحت داشت و در مراحل بعدی نمایندگان فرانسه و ترکیه را مغلوب کرده بود.

همچنین  امیر نجفی‌پور در فینال وزن 52- کیلوگرم ساندای پسران مقابل نماینده مصر مغلوب شد و به مدال نقره رسید. وی برای رسیدن به دیدار پایانی نمایندگان کره جنوبی، ترکمنستان و چین تایپه را شکست داده بود.

پیش از این دو مدال، نمایندگان کشورمان یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط سپیده شاکریان، یک مدال نقره توسط سهیل محمودی و چهار مدال برنز توسط رجبی، مختارپور، حجتی و رجبی کسب کرده است.

این دوره از مسابقات با حضور 408 ووشوکار از 41 کشور جهان در ماکائو جریان دارد و عصر امروز یکشنبه با برگزاری مبارزات نهایی بخش ساندا به پایان می‌رسد.


تاریخ: 1391/7/2
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: