برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دو خبر از ورزش معلولان/دو انتصاب برای والیبال نشسته ایران در سطح آسیا و اقیانوسیه

علیرضا معمری و بهمن تاروردی‌زاده به عنوان رئیس و دبیر کمیته مربیان والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تاروردی‌زاده در این خصوص گفت: پیرو برگزاری اولین دوره مربیگری بین المللی والیبال نشسته سطح C که چند ماه قبل به میزبانی ایران برگزار شد و نیز بررسی عملکرد اینجانب و آقای معمری در این دوره و همین‌طور با توجه به سوابق فعالیت ما در این خصوص، کمیته والیبال آسیا و اقیانوسیه بنده و آقای معمری را به عنوان دبیر و رئیس کمیته مربیان منصوب کرد.

وی خاطر نشان کرد: به غیر از سمت‌های یاد شده، هر دوی ما به عنوان مدرس در کنفدارسیون والیبال نشسته در آسیا و اقیانوسیه نیز منصوب شدیم.

ملی پوشان کم توان ذهنی فوتسال از آمادگی خوبی برخوردارند
سرمربی تیم ملی فوتسا ل افراد دارای معلولیت ذهنی در حاشیه برگزاری سومین مرحله تمرینات تیم ملی از آمادگی شاگردانش خبر داد.

مصطفی سفال منش گفت: برای آمادگی و شرکت در رقابت‌های فوتسال قهرمانی جهان در سال 2012 که در کشور فرانسه برگزار می‌شود، پنج مرحله اردوی آمادگی در نظر گرفتیم که درحال حاضر سومین مرحله آن آغاز شده است. اهداف مورد نظر در اردوی اول و دوم، ارزیابی مدعوین به اردو و نیز آماده سازی عمومی بود که محقق شد و در این مرحله نیز بر آمادگی جسمانی ملی پوشان تمرکز کرده‌ایم. در اردوی چهارم و پنجم نیز روی برنامه‌های تاکتیکی و نیز هماهنگی بیشتر اعضای تیم با هم تاکید داریم.

وی در ادامه اعلام کرد : در حال حاضر 14 بازیکن به اردو دعوت شده‌اند که از این تعداد 9 نفر سابقه حضور در رقابت‌های جهانی که سال گذشته برگزار شد را دارند و در نهایت تیم ملی با ترکیب 12 بازیکن به رقابت‌های فرانسه اعزام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: تمرینات این مرحله که به مدت 9 روز به طول می‌انجامد، از 31 شهریور ماه آغاز شده و ملی پوشان هر روز در سه نوبت تمرین می‌کنند و در این بین تمرینات آمادگی جسمانی و بدن سازی نیز در نظر گرفته شده است.

رقابت‌های قهرمانی جهان آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود و ملی پوشان کشورمان 6 آبان تهران را برای حضور در این رویداد ورزشی ترک می‌کنند.


تاریخ: 1391/7/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: