برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

علی نژاد در گفتگو با مهر:ووشو برای حضور در المپیک تلاش می‌کند/ از دختران تالوکار بیشتر رضایت دارم

رئیس فدراسیون ووشو گفت: فدراسیون جهانی در تلاش است تا راه ورود ووشو به المپیک را به عنوان یک رشته رسمی هموار کند.

مهدی علی نژاد با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: هیاتی از کمیته بین المللی المپیک مسابقات جوانان جهان را به دقت زیر نظر داشت و در پایان هم با اعضای هیات رئیسه فدراسیون جهانی جلسه داشت و شرایط به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بحث حضور ووشو در المپیک تاثیر زیادی روی همین مسابقات جوانان جهان گذاشته و شاهد سرمایه گذاری گسترده کشورها در این رشته بودیم و رقابتهایی با سطح فنی بالایی را نسبت به دوره قبل شاهد بودیم.

رئیس فدراسیون ووشو در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگار مهر گفت: ووشوکارانی از 41 کشور جهان در این مسابقات به رقابت پرداختند که در کنار چین، کشورهایی مانند ویتنام، مصر و روسیه پیشرفت زیادی داشتند و رقابت هایی جذاب و دیدنی را تماشا کردیم.

علی نژاد در خصوص عملکرد تیم ملی کشورمان در این مسابقات گفت: در بخش ساندا رقابتهای خوبی را به نمایش گذاشتیم و در بخش تالو هم اگر ورزشکاران ما دقت عمل بیشتری داشتند می توانستیم تعداد مدالهای خود را افزایش دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در بخش تالو مردان نتایج مطلوبی کسب نشد گفت: رقابتهای خیلی نزدیکی را نفرات جوان کشورمان با رقبای قدر خود شاهد بودیم و اشتباهات ریز و خطاهای کوچک باعث شد مدال های متعددی را از دست بدهیم. در مجموع از عملکرد تیم تالو دختران رضایت بیشتری داریم.

رئیس فدراسیون ووشو کشورمان در پایان گفت: دوره قبل هم 12 مدال کسب کردیم ولی در این دوره با یک طلای بیشتر در مجموع عنوان نایب قهرمانی را کسب کردیم که این خود یک موفقیت بزرگ برای ووشو ایران محسوب می شود.

تیم ملی ووشو کشورمان با کسب 12 مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا را کسب کرد.


تاریخ: 1391/7/3
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: