برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

قاسمی در گفتگو با مهر:ضابطه‌مند شدن حقوق‌ها خوب است/ منتظر ارسال دعوتنامه از جامائیکا هستم

عضو تیم ملی دوومیدانی کشورمان ضابطه‌مند شدن حقوق ورزشکاران این رشته ورزشی را امری خوب تلقی کرد.

رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های آتی خود تصریح کرد: پس از به اتمام رسیدن رقابت‌های لیگ برتر، مدتی را استراحت کردم. احتمالا از هفته آینده تمرینات پیش فصل و بدنسازی را برای سال آینده آغاز خواهم کرد.

وی ادامه داد: رقابت‌های دوومیدانی غرب آسیا حدود 2 ماه دیگر در دبی برگزار می‌شود که هنوز حضور ما در این مسابقات مشخص نیست و همه چیز بستگی به نظر فدراسیون دارد. البته بعید به نظر می‌رسد که در این مسابقات شرکت کنیم.

عضو تیم ملی دوومیدانی در خصوص حضورش در کمپ تمرینی جامائیکا اظهار داشت: در حال هماهنگی برای حضور در این کمپ تمرین هستم. در بازی‌های المپیک 2012  لندن با مربی "اوسین بولت" صحبت کردم. مربی بولت به من گفت که ما یک کمپ تمرینی مخصوص دوندگان سرعت در جامائیکا داریم. از او درخواست کردم تا اقدامات لازم برای حضورم در این کمپ را مهیا کند.

دونده 100 متر ایران در بازی‌های المپیک 2012 لندن با بیان اینکه فدراسیون دوومیدانی ایران با حضور من در این کمپ تمرینی موافقت کرده است، تاکید کرد: منتظر ارسال دعوتنامه از سوی مسئولان کمپ دوومیدانی جامائیکا هستم. البته هنوز زمان دقیق اعزامم به این کمپ مشخص نیست.

وی در خصوص ضابطه مند شدن حقوق‌های دونده‌ها گفت: اطلاعات زیادی در خصوص آن ندارم اما در کل فکر می‌کنم طرح بسیار خوبی است. در گذشته خیلی از ورزشکاران مبالغی را دریافت می‌کردند که اصلا حق‌شان نبود و نباید می‌گرفتند. البته عکس آن هم وجود داشت و افرادی که باید حقوق دریافت می‌کردند به این حق خود نمی‌رسیدند.


تاریخ: 1391/7/7
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: