برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی مازندران طلای مرحله دوم برگردن رکابزن قزاق

جام جم آنلاین: دومین مرحله از نوزدهمین دوره تور دوچرخه سواری بین‌المللی مازندران با کسب مقام قهرمانی مودنت ستیو از قزاقستان به اتمام رسید.

نوزدهمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی مازندران (یادواره ده هزار شهید استان مازندران) از روز گذشته جمعه هفتم مهرماه به مدت پنج روز و در پنج مرحله و مجموع مسافت 417 کیلومتر در حال برگزاری است.

در دومین مرحله از این دوره تور دوچرخه سواری بین المللی مازندران، 65 رکابزن امروز شنبه هشتم مهرماه از ساعت 10 صبح در مسیر 92 کیلومتری (ساری - بابل - بابلسر) با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان مودنت ستیو قزاق با زمان 2 ساعت و 18 دقیقه و 46 ثانیه قهرمان شد، هاوانس هاوانسیان از ارمنستان با زمان مشابه نسبت به نفر اول دوم شد و مسوسیان از ارمنستان با زمان مشابه نسبت به نفر اول در جایگاه سوم قرار گرفت.

در این دوره از رقابت‌های تور دوچرخه سواری بین المللی مازندران تیم‌های خارجی ازبکستان، ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان، مالزی، سوریه، تایلند، ترکمنستان و تیم‌های داخلی کاشی پرسپولیس یزد، پتروشیمی تبریز، هیأت بروجرد، ترافیک تهران، بسیج مازندران و هیأت دوچرخه سواری مازندران حضور دارند. (فارس)

تاریخ: 1391/7/8
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: