برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دو خبر از شمشیربازی/عضویت باقرزاده در کنفدراسیون شمشیربازی آسیا/ عنوان سومی برای نوجوانان

رئیس فدراسیون شمشیربازی ایران به عضویت هیات رئیسه کنفدراسیون شمشیربازی آسیا درآمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فضل الله باقرزاده در حاشیه برگزاری رقابت‌های نوجوانان و جوانان آسیا در بالی اندونزی موفق شد با کسب آرای لازم به عضویت هیات رئیسه کنفدراسیون شمشیربازی آسیا درآید. هیات رئیسه کنفدراسیون شمشیربازی آسیا عالی‌ترین مرجع تصمیم گیری در مورد این رشته در قاره کهن به شمار می‌رود.

از سوی دیگر مسابقات  شمشیربازی قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان و اسلحه اپه امروز به صورت تیمی در بخش پسران پیگیری شد. براین اساس، در ادامه این رقابت‌ها که با حضور 30 کشور از سراسر قاره آسیا انجام شد، تیم اسلحه اپه ایران با ترکیب امیررضا کنعانی، بهنام بیگ و سعید رضایی در این مسابقات ظاهر شد و توانست در گام نخست با نتیجه 45 بر 25 تیم قدرتمند فیلیپین را از پیش رو بردارد و به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کند.

تیم ایران در مرحله بعدی هم برابر کره جنوبی مدعی عنوان قهرمانی قرار گرفت و مقتدرانه با نتیجه 54 بر 32 این تیم  را مغلوب کرد تا مدال خود را مسجل کند پس از ان در مرحله نیمه نهایی ملی پوشان کشورمان به مصاف  تیم چین که سابقه قهرمانی‌های متعدد آسیا و جهان را در کارنامه خود دارد رفت که طی یک دیدار نزدیک با اختلاف تنها چهار امتیاز (45 بر 41) بازی را به حریف واگذار کرد و در رتبه سوم آسیا جای گرفت.

تیم فلوره دختران کشورمان متشکل از سروناز مرتضوی، الهه قهرمانی  ومطهره محسنی نیز امروز به مصاف حریفان خود رفتند و موفق شدند در مرحله نخست تیم ویتنام را با نتیجه 45 بر 23 شکست دهند اما در مرحله بعد در برابر تیم هنگ کنگ قرار گرفتند و با قبول شکست 45 بر 33 از دور مسابقات کنار رفت و از کسب مدال نیز بازماندند.


تاریخ: 1391/7/12
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: