برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

محمد عباسی:هدفگذاری ما 10 طلا در المپیک و 15 طلا در پارالمپیک بعدی است

وزیر ورزش و جوانان گفت ورزش ایران ظرفیت بالایی دارد و باید در المپیک و پارالمپیک بعدی، تعداد مدال‌های طلای خود را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از مدال‌آوران پارالمپیک 2012 لندن صبح پنجشنبه در تالار وحدت با حضور مدال‌آوران این مسابقات، رئیس جمهور، محمود احمدی‌نژاد، وزیر ورزش و جوانان، محمد عباسی، رئیس کمیته ملی المپیک، محمد علی آبادی و روسای فدراسیون‌ها برگزار شد.

محمد عباسی اظهار داشت: طبق آمار سازمان بهداشت جهانی 10 درصد از مردم جهان معلول هستند و از این میان 80 درصد آنها مربوط به کشورهایی هستند که زیر سلطه قرار دارند. البته این آمار، ناامیدکننده است با این حال از طریق ورزش می‌توان امیدواری در نزد ورزشکاران ایجاد کرد.

وی در ادامه افزود: ما در بازی‌های المپیک 2016 برزیل باید 10 مدال طلا بگیریم. ببینید ما در بازی‌های لندن 9 بار به فینال رسیدیم پس امکان کسب 10 مدال طلا دور از دسترس نیست. ضمن اینکه ما باید در بازی‌های پارالمپیک برزیل به دنبال کسب 15 مدال طلا باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به رشد ورزش در کشور اظهار داشت: ورزش ما در تمامی رشته‌ها رشد کرده است. والیبال ما موفق شده به لیگ جهانی راه پیدا کند و البته با اختلاف کم، حضور در بازی‌های المپیک را از دست داد. ضمن اینکه بسکتبال هم فاصله ناچیزی با حضور در بازی‎های المپیک داشت. ما باید بتوانیم در رشته‌های دوومیدانی، جودو و بوکس به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.


تاریخ: 1391/7/13
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: