برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نامه فدراسیون جهانی قایقرانی: انتخابات فدراسیون قایقرانی ایران را نمی‌پذیریم

جام جم آنلاین: دبیرکل فدراسیون جهانی قایقرانی بادبانی در نامه‌ای به کمیته ملی المپیک ایران اعلام کرد که انتخابات انجام شده در فدراسیون قایقرانی ایران را نپذیرفته و خواستار برگزاری انتخابات دیگری بر اساس اساسنامه تایید شده از سوی IOC و ISAF شد.

متن نامه ژروم پلس دبیرکل فدراسیون جهانی قایقرانی بادبانی (ISAF) به محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک ایران به شرح زیر است:

در رابطه با نامه 19 سپتامبر شما به رییس ما در مورد اساسنامه استاندارد فدراسیون‌های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران، ما نتیجه می‌گیریم که این اساسنامه‌ها توسط مقامات دولتی برای فدراسیون‌های ورزشی ملی تهیه شده و به طور آشکارا آن‌ها اساسنامه‌هایی نیستند که به طور مستقل توسط فدراسیون قایقرانی ایران تهیه شده باشند. این یک نقض آشکار اصول است. همچنین موارد زیاد دیگری وجود دارند که به طور آشکارا بر خلاف اصول استقلال جنبش المپیک هستند که مداخله واضح در امور فدراسیون‌های ملی از سوی عضوی دولتی که در اینجا "سازمان تربیت بدنی" نامیده می‌شود، را نمایان می‌سازد.

ما توصیه‌ای را از سوی IOC دریافت کرده‌ایم تا وضعیت مرتبط با فدراسیون قایقرانی ایران را بررسی کنیم و مطمئن شویم که پیش از برگزاری انتخابات، اساسنامه این فدراسیون که عضو ISAF است کاملا منطبق با اصول تعیین شده از سوی مقامات جنبش المپیک (به طور ویژه مربوط به اصل استقلال) و قوانین ISAF هم‌خوانی داشته باشد.

واضح است که انتخابات بر طبق اساسنامه‌ای که از سوی IOC و ISAF تایید نشده، برگزار گردیده و ما از سوی IOC توصیه شده‌ایم که نتایج این انتخابات را قبول نکنیم و تقاضای برگزاری انتخاباتی جدید بر اساس اساسنامه‌ای تایید شده و مورد مطالعه قرار گرفته از سوی خود را داریم.

ما نام آقای سید محمد شروین اسبقیان نمینی را به عنوان رییس فدراسیون قایقرانی ایران از روی وب‌سایت و فهرست ثبت شده‌مان حذف کردیم.

من همچنین یک کپی از این نامه را به کمیته انتخابات ISAF و کمیته قانون‌گذاری ارسال کردم تا این مورد درخصوص اجازه حضور این فدراسیون در مجمع عمومی ISAF که ماه نوامبر در ایرلند برگزار می‌شود، لحاظ گردد.

لطفا از هیچ تماس و یا درخواست برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد دریغ نکنید.

ارادتمند شما

ژروم پلس

دبیرکل ISAF (ایسنا)

تاریخ: 1391/7/16
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: