برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رشیدیان در گفتگو با مهر:پیگیر انتخاب مربیان خوب خارجی هستیم/ اعزام تیم60 نفره دوومیدانی به غرب آسیا

دبیر فدراسیون دوومیدانی گفت: قرار است حدود دوماه دیگر با کاروانی 60 نفره در رقابت‌های دوومیدانی غرب آسیا شرکت کنیم.

حسین رشیدیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های آتی فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد:  بنا داریم حدود 2 ماه دیگر در رقابت‌های دوومیدانی غرب آسیا که قرار است در دبی برگزار شود، شرکت کنیم. پیش از سفر رکوردهای دوندگان را مورد بررسی قرار می‌دهیم و ترکیبی از جوانان و افرادی که شانس کسب مدال دارند را به این رقابت‌ها اعزام می‌کنیم.

وی ادامه داد: کاروان اعزامی ایران به این رقابت‌ها حدود 60 نفر است که البته هنوز در این خصوص دقیقا  تصمیم گیری نکردیم.

دبیر فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه برنامه‌ها و تمرینات ورزشکاران این رشته از اوایل آبان ماه به طور رسمی شروع می‌شود، اظهار داشت: دوومیدانی‌کاران بدون مربی نیستند و اکثرا با مربیان داخلی تمرین می‌کنند. البته پیگیر انتخاب مربیان خوب خارجی برای ورزشکارانمان هستیم. در این خصوص گروهی عمل می‌کنیم و سعی می‌کنیم در رشته‌هایی که ورزشکارارن خوب داریم و آنها شانس مدال آوری نیز دارند، مربی مناسبی را جذب کنیم.

وی در خصوص طرح ضابطه‌مند شدن حقوق‌‌ها ومزایای ورزشکاران دوومیدانی تاکید کرد: این طرح به تصویب کمیته فنی رسیده است و منتظریم که هیات رئیسه هم آن را تایید کند. اساس کار این طرح بدین گونه است که ورزشکاران با توجه به سوابق، رکوردها، رنکینگ آسیا، جهان و المپیک و همچنین مدال آوری تفکیک شده و به آنها کمک هزینه داده خواهد شد.


تاریخ: 1391/7/18
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: