برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مایکل اوون اعتراف کرد:خودم را در محوطه جریمه آرژانتین زمین انداختم تا پنالتی بگیرم

مایکل اوون" اعتراف کرده که در دو جام جهانی 1998 و 2002 در محوطه جریمه تیم فوتبال آرژانتین خودش را به سادگی زمین زده تا داوران پنالتی اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال انگلستان در دو جام جهانی 1998 و 2002 دو ضربه پنالتی گرفت.

اوون در جام جهانی 1998 فرانسه در دقیقه 10 بازی در برخوردی کوچک با "روبرتو آیالا" خودش را در محوطه جریمه به زمین انداخت و "کیم نیلسن" دانمارکی را متقاعد کرد که نقطه پنالتی را نشان دهد. آن بازی در نهایت 2 بر 2 به پایان رسید و انگلستان در ضربات پنالتی شکست خورد. اخراج جنجالی "دیوید بکهام" در همان بازی صورت گرفت.

"مایکل اوون" در جام جهانی 1998 توسط "روبرتو آیالا" در محوطه جریمه سرنگون می شود

مهاجم حال حاضر استوک سیتی چهار سال بعد دوباره در بازی با آرژانتین پنالتی گرفت. وی در آن دیدار که در "ساپورو"ی ژاپن برگزار شد، در برخورد با "موریسیو پوچتینو" در محوطه جریمه نقش بر زمین شد و "پییر لوییجی کولینا" نقطه پنالتی را نشان داد. انگلستان آن بازی را با گلزنی "دیوید بکهام"با پیروزی پشت سر گذاشت.

"موریسیو پوچتینو"  در جام جهانی 2002 بر روی "مایکل اوون" مرتکب خطای پنالتی می شود

اوون در خصوص این دو ضربه پناتی گفت: من واقعا مخالف شیرجه زدن در محوطه جریمه هستم اما این را هم می گویم که 75 درصد از بازیکنان در حالی که می توانند روی پاهای خود بایستند، خودشان را به زمین می زنند تا داوران پنالتی اعلام کنند.

وی افزود: من خودم هم گناهکارم. در جام جهانی 1998 با سرعت وارد محوطه جریمه آرژانتین شدم که بازیکن حریف به من با آرنج ضربه زد و زمین خوردم. اگر از من می پرسید که آیا می توانستم تعادل خود را حفظ کنم باید بگویم شاید بله.


تاریخ: 1391/7/20
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: