برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

هفته پنجم لیگ برتر واترپلو /فولادماهان سپاهان صدرنشین باقی ماند

تیم فولادماهان سپاهان با کسب چهارمین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر واترپلو به صدرنشینی و یکه تازی خود در این رقابت‌ها تداوم بخشید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، هفته پنجم از دور رفت بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلوی باشگاه‎های کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه با انجام سه دیدار پیگیری شد که طی آن فولادماهان سپاهان با برتری 8 بر 5 مقابل میزبان خود نفت و گاز گچساران با هشت امتیاز به صدرنشینی خود در این رقابت‌ها تداوم بخشید.

شاگردان حمید شب انگیز در چهار دیدار گذشته خود با اقتدار حریفان را شکست داده و ثابت کرده‌اند برای قهرمانی لیگ بیست و دوم انگیزه‌های بالایی دارند.

براساس این گزارش، در دیگر دیدار هفته پنجم تیم نفت و گاز امیدیه با برتری 12 بر 8 مقابل شهرداری خوزستان خود را در رده دوم جدول قرار داد.

نفت و گاز که یک بازی بیشتر نسبت به سایر تیم‌های لیگ انجام داده است در این دیدار خانگی به سختی از سد شهرداری خوزستان گذشت. شاگردان رضا جعفری که رقابت نزدیکی با فولادماهان برای صدرنشینی دارند در هفته‌های آینده امیدوارند تا با لغزش فولادماهان بتوانند جایگاه این تیم را در صدر جدول تصاحب کنند.

در سومین و آخرین دیدار هفته پنجم نیز انقلاب شیراز مقابل کوثر گیلان به برتری 14 بر 9 دست یافت تا شاگردان اصغر کرمی با چهار امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند.

در پایان هفته پنجم رقابت‎های لیگ برتر واترپلوی باشگاه‌های کشور فولادماهان سپاهان با هشت امتیاز پیشتاز است و تیم‌های نفت و گاز امیدیه با هشت امتیاز و یک بازی بیشتر و انقلاب فارس با چهار امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار دارند.


تاریخ: 1391/7/22
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: