برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سپهرزاد در گفتگو با مهر:دوومیدانی سالی پرکار را پیش رو دارد/ برای استخدام مربی سختگیری می‌شود

عضو تیم ملی دوومیدانی کشورمان گفت: به دلیل اینکه دستمزد مربیان به صورت دلاری پرداخت می‌شود و این واحد پول طی چند ماه اخیر دچار نوسانات زیادی شده است، فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک در جذب مربی کمی سختگیر شده‌اند.

هادی سپهرزاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط کنونی خود تصریح کرد: مدتی است که مجددا تمریناتم را از سر گرفته‌ام. البته در حال حاضر بدون مربی تمرین می‌کنم و بنا دارم از هفته آینده تمریناتم را در بوشهر پیگیری کنم. در فصل تمرینات عمومی و هوازی قرار داریم به همین دلیل تمرین در خارج از تهران خیلی بهتر خواهد بود.

وی در خصوص رقابت‌های دوومیدانی غرب آسیا، اظهار داشت: در دوره گذشته این مسابقات که در سوریه برگزار شد به عنوان نخست دست پیدا کردم. با این شرایط در صورت اعزام تیم ملی دوومیدانی به مسابقات غرب آسیا، اگر آمادگی‌ام حدود 70 تا 80 درصد باشد در این رقابت‌ها شرکت خواهم کرد.

"برای جذب مربی صحبت‌هایی را با رئیس فدراسیون دوومیدانی داشته‌ام اما فدراسیون منتظر انتخابات کمیته ملی المپیک است"، سپهرزاد با بیان این جمله افزود: در حال از دست دادن زمان هستیم، چراکه سال آینده مسابقات جهانی و آسیایی هوای آزاد و داخل سالن برگزار می‌شود و باید از همین امروز برای حضور پرقدرت در آن رقابت‌ها کار را آغاز کنیم. امسال سال پرکاری برای دوومیدانی است، چرا که مسابقات متعددی را پیش رو داریم.

وی تاکید کرد: در المپیک ورزشکاران محدودی هستند که برای کسب مدال تلاش می‌کنند اما برای سایر ورزشکاران فدراسیون‌های ملی، مسابقات جهانی و آسیایی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیای کره جنوبی، رقابت‌های جهانی و آسیایی سال آینده از اهمیت بالایی برخوردار است.

سپهرزاد افزود: به دلیل اینکه دستمزد مربیان به صورت دلاری پرداخت می‌شود  و این واحد پول طی چند ماه اخیر دچار نوسانات زیادی شده است، فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک در جذب مربی کمی سختگیر شده‌اند. البته بدون مربی سطح بالا کسب نتیجه دشوار است، چرا که رقیبان ما در کشورهای دیگر از امکانات کف ورزش که شامل مربی و اردوهای متوالی است، استفاده می‌کنند. ما اگر این را هم نداشته باشیم کارمان سخت خواهد بود، زیرا بدون امکانات و تکنولوژی نمی‌توان خیلی پیش رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است مسابقات دوومیدانی قهرمانی غرب آسیا، اواخر آبان‌ماه سال جاری در شهر دبی امارات برگزار شود که احتمالا تیم ملی کشورمان با کاروانی 60 نفره در این مسابقات حضور خواهد یافت.


تاریخ: 1391/7/24
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: