برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حکیمی در گفتگو با مهر:"دشوا" را از نظر فنی و اخلاقی قبول ندارم/ از روی اجبار با او تمرین می‌کنم

عضو تیم ملی قایقرانی ایران با انتقاد شدید از مربی جدیدش در تیم ملی گفت: "دشوا" را از نظر اخلاقی و فنی قبول ندارم و از روی اجبار با او تمرین می‌کنم.

آرزو حکیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برکناری "یولداشف" مربی تیم قایقرانی آب‌های آرام تصریح کرد: در هر صورت این تصمیم فدراسیون بود. کاملا با چنین اتفاقی مخالف بودم و در خصوص این موضوع خیلی هم با مسئولان فدراسیون صحبت کردم که او را برگردانند؛ اما مثل اینکه چنین تصمیمی از سوی "اکبرآبادی" معاون وزیر ورزش بوده است. او اظهار داشته که مربی مرد نباید با بانوان تمرین کند.

وی ادامه داد: رضایت کاملی از تمرینات "یولداشف" داشتم چرا که او مربی بسیار خوبی بود. دوست داشتم با این مربی ادامه همکاری بدهم؛ اما متاسفانه فرصتی پیش نیامد که در این راستا با "مرضیه اکبرآبادی" صحبت کنم.   عضو تیم ملی قایقرانی بانوان افزود: فدراسیون اعلام کرد که این تصیم از سوی معاون وزیر ورزش بوده و ما نمی توانیم در این خصوص حرفی بزنیم و در این مورد "نه" بگوییم.   حکیمی با اشاره به اینکه در حال تمرین با "دشوا" هستم، اظهار داشت: او مربی خوبی است اما "یولداشف" را خیلی بیشتر از او قبول داشتم. با توجه به مشکلاتی که پیش از المپیک رخ داده بود، خیلی راغب نبودم با این خانم کار کنم. قراربود  بعد از بازی های المپیک با "یولداشف" تمرین کنم اما تصمیمات به گونه ای دیگر رقم خورد.   وی تاکید کرد: پیش از المپیک من با یولداشف کار می‎کردم و هدیه کاظمی هم  دشوا تمرین می کرد. این خانم اختلافات و مشکلاتی را ایجاد کرده بود که خیلی در آن زمان جالب نبود. به همین دلیل از همان موقع به بعد دیگر "دشوا" را از نظر اخلاقی و فنی قبول نداشتم. در حال حاضر هم که مشغول سپری کردن تمرینات با او هستم، رضایت کامل را ندارم و از روی اجبار با دشوا کار می کنم.   جوانترین عضو کاروان ایران در بازیهای المپیک 2012 لندن گفت: رابطه سنگینی بین ما وجود دارد چرا که اصلا دوست ندارم با او کار کنم. شاید این امر منجر به ضربه خوردنم هم شود.   وی در پاسخ به این سوال که شرایط کنونی فدراسیون را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم شرایط کنونی فدراسیون خیلی رو به راه باشد. باتوجه به مشکلات قدیمی و مسائلی از قبیل تعلیق شرایط کنونی خیلی رو به راه نیست.   عضو تیم ملی قایقرانی در خصوص عدم حضور در مسابقات شبیه سازی شده قهرمانی آسیا تصریح کرد: متاسفانه فدراسیون جهانی اجازه شرکت در این مسابقات را به ما نداد. من هم قرار بود از طرف ایران در این رقابت ها شرکت کنم. فدراسیون ایران می‌خواست که ما را اعزام کند، اما فدراسیون جهانی اجازه شرکت در این مسابقات را به ما نداد.   به گزارش مهر، چندی پیش اسبقیان رئیس فدراسیون قایقرانی دلیل عدم حضور تیم ملی قایقرانی ایران در مسابقات شبیه سازی شده را حفظ منابع مالی عنوان کرده بود.
تاریخ: 1391/7/25
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: