برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

هفته سوم لیگ هندبال/پیروزی تیم هندبال سپاهان مقابل هپکوی اراک/ ادامه پیروزی‌ها

اصفهان – خبرگزاری مهر: تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور مقابل هپکوی اراک به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، این بازی که عصر شنبه در سالن شهید سجادی اصفهان برگزار شد، درنهایت با نتیجه 27 بر 19 به سود تیم اصفهانی پایان یافت.

با به صدا درآمدن سوت آغاز این مسابقه، تیم هپکو اراک اولین حمله خود روی دروازه سپاهان را تدارک دید ولی این سپاهان اصفهان بود که با مهار حمله قرمزپوشان هپکو و روی یک ضد حمله تند و تیز به گل اول این مسابقه دست یافت. بلافاصله پس از این گل و باز هم روی ضدحمله توپ با 3 پاس بلند بازیکنان سپاهان به دروازه هپکو رسید و تبدیل به گل شد.

سپاهان که بازی را طوفانی شروع کرده بود با ضربه محمد مهدی عسگری سه بر صفر پیش افتاد. در ادامه و پس از گل اول هپکو سپاهان بازی را آرام کرد و از تب و تاب اولیه بازی تاحدودی کاسته شد. بازی فیزیکی و درگیرانه دو تیم سبب شد تا داور این مسابقه به برخی بازیکنان کارت زرد نشان دهد. در اواخر نیمه اول در حالی که بازی با نتیجه 9 بر 8 به سود سپاهان دنبال میشد سپاهانی ها موفق به کسب 5 امتیاز متوالی شدند و نیمه اول با نتیجه 14 بر 8 به نفع اصفهانی ها به اتمام رسید.

سپاهان در نیمه دوم نیز برتری خود را به حریف دیکته کرد وبازیکنان هپکو علی رغم تلاششان برای جبران گل های خورده، هیچ گاه نتوانستند اختلاف امتیاز خود با سپاهان را به کمتر از 7 برسانند.

این بازی درنهایت و پس از گذشت یک ساعت و 24 دقیقه از سوت آغاز خود، با نتیجه 27 بر 19 به سود فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.

سپاهان با این برد علاوه بر کسب سومین پیروزی خود با 6 امتیاز درصدر جدول رده بندی رقابت ها باقی ماند. تیم هپکوی اراک نیز با متحمل دومین شکست خود در رقابت های فصل جاری لیگ برتر شد.

 

 

 


تاریخ: 1391/7/29
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: