برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

شمشیربازی کاپ زیر 23 سال اروپا مدال برنز بانوان ایرانی در اسلحه سابر

جام جم آنلاین: در پی برگزاری رقابت های شمشیربازی کاپ زیر 23 سال اروپا تیم ملی بانوان کشورمان در اسلحه سابر به مدال برنز دست یافت.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی،رقابت های شمشیربازی کاپ زیر 23 سال اروپا با حضور 10 تیم برتر جهان روز گذشته در اسلحه سابر و در بخش بانوان و آقایان در تفلیس پی گیری شد.

بر این اساس، ملی پوشان کشورمان با ترکیب نجمه سازنجیان، پریماه برزگر و کیانا باقرزاده در این دوره از مسابقات ظاهر شدند که در گام نخست موفق شدند تیم «ب» روسیه را از میان بردارند و به مرحله بعد راه یابند.

در مرحله بعد نیز در برابر نمایندگان کشور میزبان قرار گرفتند و توانستند تیم گرجستان را نیز شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی راه یابند، در این مرحله ملی پوشان کشورمان علی رغم به نمایش گذاشتن یک بازی نزدیک و زیبا مغلوب تیم اکراین که سابقه قهرمانی جهان را به دفعات در کارنامه خود دارد، شد و به مدال برنز این دوره از رقابت ها بسنده کرد.

در رقابت های اسلحه سابر بانوان تیم  های اکراین و آذربایجان اول ودوم شدند و ملی پوشان کشورمان هم به عنوان سوم و مدال برنز دست یافتند.

شایان ذکر است، تیم ملی آقایان کشورمان در همین اسلحه به مصاف حریفان خود رفتند که در مرحله نخست تیم گرجستان را شکست داد و در برابر تیم آذربایجان قرار گرفت که  این تیم را نیز با نتیجه 45 بر 30 مغلوب خود کرد اما در مرحله بعدی و برای راهیابی به دیدار نیمه نهایی در یک بازی حساس، بازی را با نتیجه 45 بر39 به تیم ملی روسیه واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

گفتنی است؛ در پایان رقابت های مردان تیم روسیه اول شد، اکراین دوم و بلاروس نیز به مقام سوم رسید.

تاریخ: 1391/8/1
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: