برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

طوسی در گفتگو با مهر:فعلا با یک مربی ایرانی تمرین خواهم کرد/ شرایط حضور در غرب آسیا را ندارم

عضو تیم ملی دوومیدانی بانوان با بین اینکه وضعیت اقتصادی به گونه‌ای نیست که بخواهند مربی خارجی بیاروند،گفت: فدراسیون دوومیدانی بنا دارد یک مربی ایرانی را برای تمریناتم در نظر بگیرد.

مریم طوسی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص زمان شروع مجدد تمرینات خود تصریح کرد: از ابتدای هفته جاری تمرینات تیم ملی دوومیدانی برای حضور پرقدرت در مسابقات غرب آسیا آغاز شده. البته حدود 2 ماه است که مربی ندارم و بدون حضور آن تمرین می‌کنم. ضمن اینکه در حال حاضر وضعیت اقتصادی به گونه‌ای نیست که بخواهند مربی خارجی بیاروند.

وی با بیان اینکه نمی‌خواهد زمستان را از دست بدهد ادامه داد: مسئولان فدراسیون در حال رفع این مشکلات هستند و گویا بنا دارند تا زمانی که این موضوع برطرف نشده است، بالای سر من یک مربی داخلی را قرار بدهند تا تمریناتم را جدی پیگیری کنم.

عضو تیم ملی دوومیدانی بانوان تاکید کرد: قرار بود آبان ماه سال جاری در خصوص جذب مربیان خارجی تصمیم گیری شود. با توجه به گرانی دلار و کمبود آن، مشکلاتی را نه تنها برای دوومیدانی بلکه برای تمام ورزش‌ها ایجاد کرده است. مسئولان در صدد رفع این موضوع هستند. وی اظهار داشت: در مسابقات مالزی که همراه دانشگاه آزاد شرکت کردم، 4 مدال نقره به دست آوردم.    طوسی در خصوص ارزیابی خود از رقابت های دوومیدانی غرب آسیا گفت: در حال حاضرآمادگی ام‌ به گونه‌ای نیست که در این رقابت‌ها شرکت کنم و موفق به کسب نتایج ایده‌آلی شوم؛ اما اگر فدراسیون بگوید در این مسابقات شرکت خواهم کرد.
تاریخ: 1391/8/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: