برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اتفاقات هفت روز ورزش/افشاگری یک مدیر عامل و فرار یک سرمربی/ وقتی دایی حامی کریمی شد!

حمله عجیب محمد رویانیان به دو پرسپولیسی، شوک علی دایی به رسانه‌ها و مدیرعامل پرسپولیس بعد از شکست مقابل سرخپوشان و فرار امیر قلعه نویی از سفر به تبریز از مهمترین اتفاقات ورزش ایران در هفت روز گذشته بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بدون شک محمد رویانیان را باید یکه تاز فوتبال ایران در هفت روز گذشته دانست. او با انجام دو مصاحبه علیه علی کریمی و علی دایی در فاصله دو روز خود را به تیتر یک اغلب رسانه‌های ورزشی تبدیل کرد. مصاحبه‌هایی که هنوز بازتاب‌ و پس لرزه‌های آن ادامه دارد. شکست استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز و حضور سرمربی پرتغالی تیم ملی بانوان هم از اتفاقات دیگر روزهای گذشته فوتبال ایران بود.

* حمله عجیب رویانیان به کریمی
محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز جمعه در گفتگو با خبرگزاری مهر به شکل عجیبی به علی کریمی انتقاد کرد. رویانیان بدون نام بردن از کریمی گفت: "  آقای رسانه ملی! اگر ستاره‌ای رفتارش غلط بود، بگویید این ستاره با اشتباهات خود به تیمش ضربه زده است و نباید او را تبدیل به بت و اسطوره کنیم، منظور من بازیکن تیم ملی است که در لبنان بازی کرد و در آن بازی تیم ملی باخت اما در مقابل کره جنوبی نیمکت نشین بود با این حال تیم ملی موفق شد کره را ببرد. چرا چنین بازیکنی را تبدیل به اسطوره و بت می‌کنیم بدون آنکه به رفتارهای گذشته او در قبال باشگاهش نگاه کنیم"؟! رویانیان این صحبت‌ها را در واکنش به ناراحتی علی کریمی از مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد.

 * رسانه‌ها در شوک صحبت‌های دایی
هرچند مشکلات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با علی دایی بر هیچ کس پوشیده نبود ولی کمتر کسی فکر می‌کرد اختلافات و درگیری‌های رویانیان وسرمربی پیشین پرسپولیس پیش و پس از پایان مسابقه راه آهن و پرسپولیس به اوج خود برسد. جایی که علی دایی بعد از شکست بدون حرف و حدیث مقابل سرخپوشان آتش حملاتش را به سمت رویانیان گرفت تا خبرنگاران حاضر در نشست خبری برای دقایقی در جای خود میخکوب شوند.

ماجرا از جایی شروع شد که دایی در نشست خبری قبل از بازی مطالباتش از باشگاه پرسپولیس را مجددا مطرح کرد. رویانیان پیش از دیدار با راه آهن با بیان اینکه " قلبت برای خودت می‌تپد نه پرسپولیس"، به خواسته دایی واکنش نشان داد و سرمربی راه آهن هم در پایان مسابقه از خجالت رویانیان درآمد! البته علی دایی که قبل از این علی کریمی را به تیم ملی دعوت نکرده بود و اختلافات زیادی با او داشت در درگیری این بازیکن با رویانیان پشت علی کریمی درآمد!

 * امیر پاشا به تبریز نرفت
تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی روز شنبه در ورزشگاه تختی تبریز به مصاف هم رفتند، اما تمام اتفاقات این مسابقه تحت تاثیر غیبت قلعه نویی قرار داشت. روز جمعه بود که میرشاد ماجدی به خبرگزاری مهر خبر داد امیر قلعه نویی به خاطر عفونت جراحی زانوی خود قادر به همراهی استقلالی‌ها به تبریز نیست. مسئله‌ای که خیلی‌ها آنرا بهانه‌ای برای روبرو نشدن سرمربی سابق تراکتورسازی با هواداران این تیم دانستند. البته قلعه‌نویی این موضوع را تکذیب کرد.


* صعود دختران و حضور یک مربی پرتغالی دیگر
تیم فوتبال دختران زیر 19 سال ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده است، در دو مسابقه خود موفق شد فلسطین و تاجیکستان را شکست بدهد. دختران ایرانی با این دو پیروزی صعود خود را به مرحله بعد قطعی کردند. آنها در آخرین مسابقه مقدماتی روز چهارشنبه به مصاف اردن رفتند و با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند. این موضوع با حضور "مارگاریتا" سرمربی پرتغالی تیم ملی بانوان بزرگسال مواجه شد. مارگاریتا یکشنبه وارد ایران شد تا یک مربی پرتغالی دیگر به جمع سایر پرتغالی‌ها اضافه شود.

 * فینال مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا به تعویق افتاد
تیم بسکتبال مهرام نماینده ایران در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا پس از شکست حریفانش به فینال این مسابقات رسید. قرار بود فینال این دوره از مسابقات بین مهرام و الریاضی لبنان برگزار شود که این مسابقه به دلیل مسائل امنیتی این کشور، لغو و به زمان دیگری موکول شد. سایت النشره لبنان خبر داد که به احتمال زیاد این دیدار هفته آینده در دوبی برگزار خواهد شد. البته باشگاه الریاضی لبنان با میزبانی امارات به جای لبنان موافقت کرده بود اما کنفدراسیون بسکتبال آسیا با این خواسته لبنانی‌ها مخالفت کرد.

* شکست استقلال و پیروزی پرسپولیس
هفته دوازدهم لیگ برتر با توقف سه تیم صدرنشین، شکست استقلال و پیروزی پرسپولیس در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه گذشته پیگیری شد. استقلال که بدون امیر قلعه نویی به تبریز رفته بود بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد تا ضمن باقی ماندن در رده پنجم، تراکتورسازی را به رده چهارم بفرستد. پرسپولیس هم با دو گل راه آهن را شکست داد تا روند صعودی این تیم ادامه یابد. این در حالی است که نتیجه اکثر مسابقات تساوی بود.  نتایج کامل هفته دوازدهم به شرح زیر است:
* گهر دورود یک - فولاد خوزستان یک
* فجرسپاسی صفر- نفت تهران صفر
* صبای قم یک - سپاهان یک
* نفت آبادان صفر - داماش گیلان صفر
* تراکتورسازی 2 - استقلال صفر
* ذوب آهن صفر - آلومینیوم یک
* ملوان انزلی یک - سایپا صفر
* پیکان صفر - مس کرمان صفر
* پرسپولیس 2 - راه آهن صفر

* قهرمانی نماینده ایران در دوچرخه سواری باشگاه‌های آسیا
تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد، نماینده ایران در اولین دوره مسابقات دوچرخه سواری باشگاه‌های آسیا موفق شد به مقام قهرمانی برسد. پیشگامان کویر یزد با 1017 امتیاز اول شد و پس از آن تیم‌های دانشگاه آزاد و پتروشیمی تبریز قرار گرفتند. در اولین دوره این بازی‌ها که در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، نمایندگان کشورهایی چون چین، قراقستان، ژاپن، مالزی، ازبکستان، هندوستان، قطر و تایوان حضور داشتند.

* صعود تیم فوتبال دانش آموزان ایران به فینال
تیم فوتبال دانش آموزان ایران موفق شد در مسابقات دانش آموزان آسیا با شکست چین به فینال این رقابت‌ها برسد. ایران روز چهارشنبه توانست چین را با یک گل شکست بدهد تا روز پنجشنبه یکی از فینالیست‌های این مسابقات باشد. این رقابت ها به میزبانی تهران و در مجموعه تفریحی شهید باهنر برگزار می شود.


تاریخ: 1391/8/4
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: