برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

لیگ برتر ووشوی جوانان با برتری مدعیان آغاز شد

دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشوی جوانان روز پنجشنبه با انجام هشت بازی از هفته‌های اول و دوم در آکادمی ووشو آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این رقابت‌ها 10 تیم حضور دارند که در دو گروه پنج تیمی به رقابت می‌پردازند. از هفته اول و در گروه یک دیدار دو تیم هیات ووشوی خوزستان و هیات ووشوی تهران به تساوی 6 بر6 رسید و هیات ووشوی اصفهان 8 بر صفر هیات ووشوی ایلام را شکست داد. در گروه دوم هم هیات ووشوی لرستان 5 بر 7 مغلوب هیات ووشوی خراسان رضوی شد و زرین قزوین و مقاومت هم در عدد پنج به تساوی رضایت دادند.

براساس این گزارش، در هفته دوم دو تیم گاز هرمزگان و هیات ووشوی تهران به ترتیب از سد تیم‌های هیات ووشوی اصفهان و ایلام گذشتند. در گروه دوم نیز زرین قزوین 8 بر صفر هیات ووشوی کرمانشاه را از پیش رو برداشت و مقاومت در یک بازی سخت و نزدیک با نتیجه 7 بر 5 هیات ووشوی خراسان رضوی را شکست داد.

در پایان هفته دوم در گروه یک تهران با چهار امتیاز صدرنشین شد، گاز هرمزگان با سه امتیاز و تفاضل 8+ دوم است، اصفهان هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل کمتر خانه سوم جدول را در اختیار دارد. در گروه دوم زرین قزوین با 4 امتیاز و تفاضل 8+ صدرنشین است، مقاومت هم با امتیازی مشابه با زرین و تفاضل 2+ دوم است، خراسان رضوی با 3 امتیاز هم در جای سوم ایستاده است.


 امانت داری و
تاریخ: 1391/8/5
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: