برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

انتقاد سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو از فستیوال کیش

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو گفت: برگزاری فستیوال کیش که صرف هزینه های مادی و غیر مادی سنگینی را همراه داشت از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار نبود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو، ابوالفضل حیدریان با اشاره به سطح کمی و کیفی این فستیوال، گفت: مسابقات استایل مرتبط به فدراسیون رزمی با حضور 16 ورزشکار خارجی از کشورهای اردن(4 ورزشکار)، پاکستان(5 ورزشکار)، عراق (3 ورزشکار) و تیم روسیه(3 ورزشکار) در شش وزن برگزار شد و مشخص نبود اگر تیم های ایرانی حاضر نمی شدند، مسابقات چه سرانجامی پیدا می کرد و چه اتفاقاتی می افتاد!

حیدریان افزود: بدون شک با مرور اجمالی جدول مسابقات می توان به سطح کمی و کیفی این فستیوال پی برد! بطور مثال در وزن 58 کیلوگرم فقط 3 ورزشکار ایرانی، در وزن 62 کیلوگرم سه ورزشکار ایرانی و یک نماینده از پاکستان و در وزن 82 کیلوگرم با حضور سه ورزشکار ایران و سه خارجی حضور داشتند!

وی در خصوص حضور نمایندگان برخی سبک های هنرهای رزمی و کونگ فو در این فستیوال گفت: با توجه به اسرار و پافشاری که صورت گرفته بود، فدراسیون مجوز حضور در برنامه های هنرهای فردی را به برخی سبک ها داد تا به ارائه ورزش های بومی و سنتی بپردازند. هدف اصلی ما شرکت در فستیوال بود و نه در مسابقات. چراکه ترجیح می دهیم سبک های ما انرژی و توان خودشان را صرف حضور در میادیدن بین المللی معتبر کنند که موجب ارتقاع آن ها می شود.

حیدریان در پایان خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه دیگر اینکه بدون هماهنگی با فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو، رزم آهنگ سبک توآ با نام جدید ووتا اجرا شد! ضمن اینکه با توجه به بی تجربگی برخی متصدیان و داوران، متاسفانه بدون هماهنگی با فدراسیون های مربوطه و بصورت شخصی زمینه حضور آن ها را در فستیوال کیش فراهم کرده بودند.


&nb
تاریخ: 1391/8/6
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: