برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

آرزوی دونده پرآوازه برای پیوستن به شیاطین سرخ محقق شد

اوسین بولت، دونده دوهای سرعت جامائیکا و قهرمان سه مدال طلای بازی‌های المپیک 2012 لندن در کتاب بیوگرافی خود که سال 2011 منتشر کرد، آورده بود که آرزو دارد روزی برای تیم منچستر یونایتد به میدان رود و با پیراهن این تیم بازی کند؛ آرزویی که این روزها برآورده شده است.-به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بولت که در کتاب زندگانی‌اش از علاقه‌ بیشترش به فوتبال نسبت به دو و میدانی صحبت کرده است، به هنگام بازی‌های المپیک 2012 لندن نیز وقتی فاتح دو یکصدمتر شد به منچستری‌ها پیغام داد که خواهان بازی با پیراهن این تیم است و به همین دلیل ریوفردیناند، یکی از اسطوره‌های منچستر یونایتد و دفاع ملی‌پوش این تیم به وی توصیه کرد در این باره با الکس فرگوسن، مربی منچستر یونایتد صحبت کند. 

بولت در چند قسمت از کتاب خود آورده که از بچگی آرزوی حضور در منچستر یونایتد را داشت و حالا که در انگلیس حضور یافته است می‌خواهد در تمرینات این تیم شرکت کند. 

حالا این فرصت برای سریع‌ترین دونده جهان مهیّا شده تا با پیراهن منچستر یونایتد در یک بازی خیریه برابر تیم رئال مادرید به میدان برود. اسطوره‌های تاریخ این دو باشگاه در دیداری نمادین که تمام عواید فروش آن صرف انجمن‌های خیریه می‌شود به میدان خواهند رفت. 

بولت، یکی از سریع‌ترین دوندگان تاریخ دو و میدانی در این بازی برابر بازیکنانی چون زین‌الدین زیدان، لوئیز فیگو، روبرتو کارلوس، کلودیو ماکه‌له‌‌له راهی میدان می‌شود و کنار تری شرینگهام، ادوین فان ورسار، داویت یورک، اندی کول قرار خواهد گرفت. 

بولت چند هفته قبل و هنگام بازی منچستر یونایتد ـ فولهام در «اولدترافورد» به زمین چمن ورزشگاه رفت و در حالی که مدال‌های طلای خود را به گردن آویخته بود با آنان به خوش و بش پرداخت.
تاریخ: 1391/8/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: