برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ساعی در نشست خبری:هدف استیل البرز کمک به رشد ورزش است/ جوانان نیاز به حمایت دارند

مدیر فنی تیم تکواندو استیل البرز گفت: هدف از سرمایه گذاری در این رشته حمایت از جوانان و کمک به رشد ورزش در بین جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ساعی که عصر یکشنبه به همراه مدیران استیل البرز در یک نشست خبری شرکت کرده بود ضمن بیان مطلب فوق افزود: این مراسم برای افتتاح رسمی باشگاه ورزشی استیل البرز است و من خوشحالم که در جمعی حضور دارم که هدفی جز خدمت به ورزش ندارند و از خانواده ورزش هستند.

وی افزود: این اولین تجربه استیل البرز در سرمایه گذاری ورزشی است و با حمایت مطبوعات و رسانه ها باید تلاش کنیم که بخش خصوصی بیش از گذشته علاقمند به حضور در ورزش شده و از جوانان این مرز و بوم حمایت کند.

ساعی با بیان اینکه تیم های ورزشی ما بیشتر دولتی هستند اظهار داشت: این یک تهدید برای ورزش کشور است که اغلب با تغییر مدیریت‌ها تیم ها هم موقعیت خود را از دست می دهند و با حمایت بخش خصوصی است که می توانیم آینده ورزش کشور را به آینده ای روشن برسانیم.

مدیر فنی تیم تکواندو استیل البرز در مورد هدف گذاری این تیم برای مسابقات لیگ برتر گفت: همانطور که گفتم سال اول و تجربه اول است و ما تلاش خواهیم داشت ضمن دفاع از آبروی شرکت حمایت کننده، آبروی خود را نیز در نظر داشته باشیم. در طول چند سال گذشته هم که من با همکاری مرتضی کریمی در لیگ تیمداری کرده ام با توجه ویژه به جوانان نتایج مثبتی گرفته ایم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو در خصوص نحوه برخورد فدراسیون از تیم های لیگ برتری و غیبت مدعیان سالهای گذشته گفت: به جرات می توان گفت که لیگ های تکواندو در طول چند سال اخیر یکی از کم حاشیه ترین لیگ ها را داشته  است. البته خود من به برخی مشکلات لیگ به خصوص در نحوه برگزار انتقاداتی دارم ولی در طول سالهای متمادی نقایص کاهش یافته است و باشگاهها نیز همکاری بهتری داشته اند.

ساعی در پایان سخنان خود گفت: هرجا اتفاقی خوشایند در تکواندو بیافتد منافع آن متوجه تکواندو می شود و من با وجود مشغله کاری زیاد بیشترین توان خود را معطوف ورزش کرده ام و می کوشم با کمک جوانان با استیل البرز بهترین نتایح را کسب کنیم.

مدیرعامل استیل البرز: برای قهرمانی آمده ایم
نصرالله ایزد پناه بنیانگذار استیل البرز نیز که در این نشست خبری حضور داشت با بیان اینکه خود زمانی در رشته کونگ فو فعالیت می کرده اظهار داشت: به دلیل علاقه خاصی که به رشته های رزمی داشته ام تکواندو را انتخاب کرده و چون همیشه به اولین بودن علاقمندم می خواهم در لیگ برتر تکواندو نیز قهرمان شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: معتقدم ورزش غذای روح و جسم است و ضمن آنکه برنامه های ورزشی برای 2100 کارمند و کارگر تحت پوشش خود داریم از تیمی جوان و با انگیزه در رشته تکواندو حمایت کردیم و امیدوارم بتوانیم سالهای بعد نیز همچنان در کنار این جوانان باشیم.

ایزدپناه: تکواندو به یک ورزش ملی تبدیل شده است
در بخش دیگری از این نشست خبری نوید ایزدپناه عضو هیئت مدیره استیل البرز گفت: حضور ما در تکواندو اولین حمایت ورزشی ما نیست و پیش از این در رشته های دیگری چون دوچرخه سواری یا والیبال حمایت کرده ایم و این هم به دلیل آن است که برای خود یک وظیفه اجتماعی قائل هستیم.

وی ادامه داد: در کنار مسئولیت خود در بخش صنعت، در راستای مسئولیت اجتماعی خود به ورزش ورود کرده ایم تا از جوانان حمایت کنیم. معتقدیم تکواندو با افتخارات چند سال اخیر خود در حال تبدیل شدن به یک ورزش ملی است و مطابق با این افتخارات بزرگ از آن حمایت نشده و ما به عنوان یکی از 20 برند برتر ایران برخود وظیفه دانستیم که این چنین از آن حمایت کنیم.

کریمی: به جوانان بها می دهیم
مرتضی کریمی سرمربی تیم تکواندو استیل البرز گفت: بخش خصوصی می تواند در توسعه ورزش کمک شایانی باشد. در طول چند سال گذشته با گاز فجرجم جوانان با آتیه ای را تحویل تیم ملی داده ایم و در تلاش هستیم تا با استیل البرز نیز همان راه را برویم.

وی افزود: 19 تکواندوکار را برای حضور در تیم خود جذب کرده ایم که 17 نفر از آنها زیر22 سال سن دارند و تنها ملی پوش ما فرزاد ذوالقدری است که با مبلغی کمتر از تیم های دیگر به تیم ما آمده است.

کریمی در پایان گفت: سابقه همکاری من و ساعی نشان می دهد که همیشه به جوانان توجه ویژه ای داشته ایم و با همین روند نیز در استیل البرز کار خود را آغاز کرده ایم و با آمادگی بالا به مصاف رقبای خود می رویم.

رقابتهای لیگ برتر تکواندو شنبه 13 آبان ماه در خانه تکواندو آغاز می شود و استیل البرز در اولین دیدار خود به مصاف ملی حفاری خواهد رفت.


تاریخ: 1391/8/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: