برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

لیگ برتر ووشو/جدال دانشگاه آزاد - پرشین در مهمترین بازی/ نفت به دنبال قهرمانی نیم فصل

هفته‌های سوم و چهارم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ووشو باشگاه‌های ایران در حالی فردا پنجشنبه برگزار می‌شود که در مهمترین دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و پرشین به مصاف هم می روند.

 به گزارش خبرنگار مهر، این رقابت‌ها روز پنجشنبه با انجام شش بازی در محل آکادمی ووشو برگزار می شود.  در گروه یک فولاد ماهان سپاهان که در روز نخست با دو باخت پیاپی مقابل پرشین و دانشگاه آزاد مهمترین حواشی را رقم زد در تنها بازی خود به دیدار تیم سختکوش تاکسیرانی آمل می رود.

هر چند تاکسیرانی در ساندا نفرات چغری دارد که  شکست آنها  کار چندان آسانی نیست ولی فولاد با حضور نفراتی چون حمیدرضا قلی پور قهرمان جهان و آسیا در اندیشه کسب اولین 3 امتیاز است.  ضمن اینکه ماهانی ها برای رسیدن به این پیروزی چشم به هنرنمایی 2 تالوکار چینی خود نیز دارند.   اوج پیکارهای این هفته تقابل دو تیم پرمهره پرشین و دانشگاه آزاد است. پرشین با  ووشوکارانی چون سجاد عباسی قهرمان جهان و آسیا و نفر سوم گوانگجو، جواد آقایی نفر سوم جهان و نایب قهرمان آسیا، علی بختیاری دارنده طلای آسیا، فرشاد عربی نایب قهرمان جهان و دارنده مدال برنز آسیایی ویتنام در مقابل دانشگاه آزادی صف آرائی می کند که  محسن محمد سیفی قهرمان جهان و آسیا ،احسان پیغمبری، اکبر محمد زاده و علی حسین پور 2 عنوان دار جهان را با هدایت رامین موحدنیا در اختیار دارد.   بدون شک مصاف پرشین و دانشگاه آزاد فینالی زود رس دور رفت است که مبارزه چهره های مطرح ووشو کشورپای بسیاری  از علاقمندان به این رشته را به آکادمی ووشو باز خواهد کرد.پرشین در هفته سوم استراحت دارد ولی دانشگاه آزاد قبل از پیکار حساس خود با شهرداری چترود کرمان پیکار می کند.
 
در گروه دوم  نفت تهران قهرمان 5 دوره متوالی لیگ برتر که در گروهی آسان قرار دارد به مصاف تیم دوم یعنی معدن انگوران زنجان می رود که با پیروزی قابل پیش بینی، قهرمانی نیم فصل خود را جشن خواهد گرفت.
برنامه کامل بازیهای هفته سوم و چهارم دور رفت :
هفته سوم دور رفت:
* فولاد ماهان سپاهان - تاکسیرانی آمل
دانشگاه آزاد اسلامی - شهرداری چترود کرمان
رنگ فیروزه شیرازی - هیات خراسان رضوی
معدن انگوران زنجان - نفت تهران
هفته چهارم دور رفت:
* دانشگاه آزاد اسلامی - پرشین
* شهرداری چترود کرمان - تاکسیرانی آمل
تاریخ: 1391/8/9
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: