برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

زارع پور در غرفه مهر:برای جذب مربی خارجی مشکل مالی نداریم/ رقم پاداش عالمیان را نمی‌گوییم!

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه برای جذب مربی خارجی در تیم‌های ملی بانوان و آقایان مشکل مالی نداریم،‌ گفت: تمام پاداش‌های نوشاد عالمیان را پرداخت کرده‌ایم اما قادر نیستم رقم آن را بگویم چون ریاضی من ضعیف است.

محمد زارع پور بعدازظهر امروز چهارشنبه با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خصوص برنامه‌ای خیر تیم‌های ملی تنیس روی میز ایران و همچنین آخرین وضعیت نوشاد عالمیان ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما هفته گذشته مسابقات رده بندی تیم ملی را در بخش بانوان برگزار کردیم و قرار است اردوی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان را پیش از اعزام به مسابقات اوپن مجارستان از تاریخ 12 تا 17 آبان ماه برگزار کنیم.

وی افزود: در حال حاضر نیز نوشاد و نیما عالمیان خود را برای حضور در مسابقات آلمان و لهستان و ارتقاء رنکینگ خود آماده کرده‌اند. نوشاد در حال حاضر در رده سنی زیر 21 سال رنکینگ نهم جهان را دارد و آخرین سال حضور وی در این رده سنی در مسابقات بین‌المللی است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در همین خصوص افزود‌: نوشاد انگیزه زیادی داشته و به دنبال این است که در رقابت‌های آلمان و لهستان در رده سنی زیر 21 سال جزو 8 نفر اول رنکینگ جهانی قرار بگیرد تا بتواند جواز حضور در مسابقات گرندفاینال چین را که در آذر ماه برگزار می‌شود به دست ‌آورد. چون در مسابقات گرند فاینال 8 پینگ پنگ باز برتر جهان در رده سنی زیر 21 سال و 8 پینگ پنگ باز برتر جوان در رده سنی بزرگسال به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: اگر وی بتواند جزو 8 نفر اول رنکینگ جهانی قرار گرفته و جواز حضور در مسابقات گرندفاینال چین را به دست آورد این اتفاق برای نخستین بار در تاریخ تنیس روی میز قبل و بعد از انقلاب افتاده است.

زارع پور با بیان اینکه به دنبال جذب مربی خارجی برای تیم‌های ملی بزرگسالان آقایان و بانوان هستیم گفت: برای به خدمت گرفتن مربی خارجی در تیم های بزرگسال آقایان و بانوان مشکل مالی نداریم و در حال حاضر به دنبال جذب بهترین گزینه هستیم.

وی در خاتمه در پاسخ به این پرسش که آیا پاداش‌هایی که قول آن به نوشاد عالمیان داده شده توسط فدراسیون تنیس روی میز پرداخت شده؟ گفت: ما تمامی پاداش‌هایی را که به عالمیان قول آن را داده بودیم پرداخت کرده‌ایم اما در حال حاضر قادر نیستم که مجموع رقم آن را بگویم چون ریاضی من ضعیف است!


تاریخ: 1391/8/10
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: