برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نیک بین در غرفه مهر:حضورمان در مسابقات جهانی قطعی است/ قطع همکاری با مربیان 30 میلیونی

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری مهر گفت: به طور قطع در مسابقات جهانی استرالیا شرکت خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو عصر امروز چهارشنبه ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در خصوص قطع همکاری فدراسیون با دو مربی خارجی شنا و واترپلو تصریح کرد: با توجه به  شرایط مالی فدراسیون و مسائل اخیر ارز صلاح دیدیم مربی ای با حقوق ماهی 30 میلیون تومان را قطع همکاری کنیم.

وی ادامه داد: البته این قطع همکاری به گونه ای است که در صورت حل شدن مشکلات مجددا با آنها ادامه همکاری خواهیم داد. از این پس باید برای هدایت تیم های ملی خود از مربیان داخلی استفاده کنیم.

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با بیان اینکه از شرکت در مسابقات آسیایی امارات محروم هستیم اظهار داشت: حدود یک ماه و نیم پیش نامه ای از فدراسیون جهانی شنا برای حضور در مسابقات جهانی استرالیا برای ماارسال شد که به طور قطع در این رقابت ها شرکت می کنیم. فدراسیون شنای ایران برای حضور در مسابقات جهانی مشکل خاصی ندارد اما متاسفانه از حضور در مسابقات آسیایی نیز محروم هستیم.

نیک بین در خصوص تعلیق فدراسیون شنای ایران گفت: متاسفانه خط و خطوط از داخل کشور به خارج داده می شود همین مسائل باعث شده ما از حضور در مسابقات آسیایی محروم باشیم.


تاریخ: 1391/8/10
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: