برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در دیداری تدارکاتی؛تیم ملی‌ فوتبال بانوان برابر یاران قم به تساوی رسید

قم - خبرگزاری مهر: تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشورمان در دیداری تدارکاتی مقابل تیم فوتبال بانوان یاران قم به تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا آماده می‌کند، شامگاه جمعه در دیداری تدارکاتی برابر تیم فوتبال بانوان قم به میدان رفت و این مسابقه در نهایت مساوی شد.

آمادگی بانوان ملی پوش برای رقابت با حریفان آسیایی

دیدار تدارکاتی و دوستانه تیم‌های فوتبال ملی دختران زیر 16 سال کشورمان و بانوان قم در محل تمرین دختران ملی پوش برگزار شد که در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم چهار بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد که سهم تیم دختران زیر 16 سال و تیم بانوان قم هر کدام دو گل بود.

این دیدار در حالی با تساوی دو بر دو و توقف تیم فوتبال دختران زیر 16 سال کشورمان به پایان رسید که در نیمه اول مسابقه این دختران ملی پوش بودند که دو بار دروازه تیم فوتبال بانوان قم را گشودند تا در آستانه کسب پیروزی قرار بگیرند.

همگروهی بانوان ملی پوش ایران با هند، ازبکستان و سریلانکا

با این حال در ادامه بازی تیم بانوان کانی یاران شرق خاوران قم با انگیزه بیشتر برابر تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال به بازی پرداخت و با فرصت طلبی و تیزهوشی جعفری و مختاری دو بار به گل دست یافت تا مسابقه دو بر دو مساوی شود.

در حالی که تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشورمان کمتر از سه روز دیگر باید در مسابقات قهرمانی دختران زیر 16 سال آسیا حضور داشته باشد، حریفان خود را نیز در این مسابقات شناخته است و روز پانزدهم آبان ماه به همین منظور راهی کشور سریلانکا می شود.

آماده سازی بانوان فوتبالیست قمی برای مسابقات باشگاه های کشور

از سوی دیگر تیم فوتبال بانوان کانی یاران شرق خاوران قم نیز به مربیگری خانم رسولی خود را برای حضور در لیگ دسته دوم بانوان کشور آماده می کند و این تیم نیز با شناختن حریفان خود این روزها در دیدارهای تدارکاتی آماده مصاف با حریفان خود می شود.

تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال در حالی آماده مسابقات آسیایی می‌شود که قرار است این مسابقات از شانزدهم تا بیست و یکم آبان ماه به میزبانی کشور سریلانکا و با حضور تیم های میزبان، هند، ازبکستان و ایران برگزار شود.

تیم دختران زیر 16 سال ملی پوش کشورمان ترکیب نهایی خود را برای حضور در بازی های قهرمانی آسیا را شناخته است در حالی که در این تیم مروارید نصر، فاطمه سادات موسوی و حدیث قره بیگلو بازیکنانی هستند که از قم در تیم ملی حضور دارند.
 


تاریخ: 1391/8/13
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: