برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ساوه شمشکی در گفتگو با مهر:بانوان مجرد می‌توانند بدون مشکل اسکی کنند/ منتظر بارش برف هستیم!

رئیس فدراسیون اسکی با بیان اینکه مشکلات سال گذشته مبنی بر حضور بانوان با سرپرست در پیست‌ها، شایعه‌ای بیش نبود، گفت: بانوان مجرد به راحتی می‌توانند در سال جاری و بدون هیچ مشکلی وارد پیست‌های اسکی شوند.

عیسی ساوه شمشکی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه منتظر بارش برف هستیم، تصریح کرد: به دلیل کمبود بارش برف هنوز پیست‌های ما راه اندازی نشده است. البته در ارتفاعات شاهد بارش برف بوده‌ایم اما میزان آن کم بوده. سال گذشته در همین تاریخ، پیست‌های ما کار می‌کرد و پذیرای اسکی‌بازان بود.

وی با بیان اینکه کارها در فدراسیون طبق برنامه در حال پیگیری است، ادامه داد: تیم ملی آقایان و بانوان کشورمان برای کسب آمادگی بیشتر جهت شرکت در مسابقات پیش رو در "آلپاین اتریش" اردو برپا کرده‌اند. ضمن اینکه اعضای تیم ملی اسکی صحرانوردی هم در مجموعه ورزشی انقلاب بدنسازی می‌کنند.   رئیس فدراسیون اسکی در خصوص چونگی شرایط ادامه همکاری فدراسیون با مربی بلغارستانی اسکی آلپاین با توجه به بالا رفتن قیمت دلار در کشور، اظهار داشت: امسال مسابقات کسب سهمیه المپیک زمستانی روسیه را پیش رو داریم و باید برای حضور در این بازی‌ها سهمیه کسب کنیم. این بلغاری حدود سه سال است که در ایران فعالیت می‌کند و امسال، سال برداشت اوست. به همین دلیل با کمیته ملی المپیک در این خصوص صحبت لازم را انجام داده‌ایم و آنها موافقت خود را برای حضور این مربی در ایران اعلام کرده‌اند.     وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی کسب چه تعداد سهمیه برای حضور در المپیک زمستانی را می‌کنید؟ اظهار داشت: پیش بینی کسب 4 سهمیه را می‌کنیم.   ساوه شمشکی در خصوص مشکلات ایجاد شده سال گذشته مبنی بر اینکه بانوان باید با سرپرست وارد پیست‌های اسکی شوند، گفت: مشکلات سال گذشته شایعه‌ای بیش نبود. مسائل موجود در این خصوص را پیگیری و همه چیز رفع شد. بانوان مجرد به راحتی می‌توانند در سال جاری بدون هیچ مشکلی وارد پیست‌های اسکی شوند.   وی ادامه داد: ایجاد این شایعه و مشکل حربه تورهای اسکی ترکیه و ارمنستان برای تبلیغات و به دست آوردن مشتری بود.
تاریخ: 1391/8/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: