برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

درویش‌زاده در گفتگو با مهر:ژیمناست‌ها می‌توانند به فینال آسیا راه یابند/ ساختار حرکتی تغییر کرده است

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به سطح بالای مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی بزرگسالان آسیا گفت: ملی پوشان کشورمان شرایط خوبی دارند و فکر می‌کنم تعدادی از آنها بتوانند راهی مرحله نهایی شوند.

جعفر درویش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی بزرگسالان آسیا، تصریح کرد: دو داور بین المللی کشورمان می‌توانند به عنوان سرداور در این مسابقات قضاوت کنند که این موضوع اتفاقی بزرگ برای ژیمناستیک ایران است.

وی ادامه داد: مطمئنا حضور کشورهای کره شمالی، ژاپن و چین باعث بالا رفتن سطح کیفی این مسابقات خواهد بود.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک در خصوص پیش بینی خود از این رقابت‌ها افزود: ملی پوشان کشورمان شرایط خوبی دارند و فکر می‌کنم تعدادی از ژیمناست‌های ایران بتوانند راهی مرحله نهایی شوند. اما اینکه در این مرحله چه نتیجه‌ای رخ می‌دهد، مشخص نیست.   وی در خصوص کوتاه بودن اردوی آماده سازی تیم ملی برای شرکت در این رقابت‌ها، تاکید کرد: اکثر ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران، دانشجو هستند. آنها در شهر‌های خود زیر نظر مربیان استانی تمرین می‌کنند. ضمن اینکه اردوهای تیم ملی به صورت مقطعی برگزار می‌شود. آخرین اردوی تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانان آسیا، یک ماه به طول کشید. فدراسیون خواستار این است که اردوها به صورت متمرکز برگزار شود، اما ملی پوشان اکثر مشکلات درسی و تحصیلی دارند.   درویش زاده با ابراز رضایت از مربی خارجی تیم ملی ژِیمناستیک گفت: "گنادی" برنامه‌های خوبی دارد. او جزء 5 مربی برتر اوکراین بوده. قرار بر این است که وی سه ماه و به صورت آزمایشی در ایران فعالیت کند. "گنادی" طی این مدت ساختار حرکتی ملی پوشان کشورمان را اصلاح کرده است.   وی در خصوص مشکلات موجود برای پرداخت ارز به مربیان خارجی، خاطرنشان کرد: صحبت‌های لازم در این خصوص با کمیته ملی المپیک شده و قرار است کمیته ملی المپیک منابع مالی را تامین کند. اگر نتیجه لازم را از او گرفتیم و مشکلات ارز هم رفع شد، با او ادامه می‌دهیم اما در کل تابع نظر کمیته و وزارت ورزش هستیم.   به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی بزرگسالان آسیا  از امروز یکشنبه 21 تا 24 آبان ماه به میزبانی  پوتین چین برگزار می‌شود. تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران متشکل از هادی خناری نژاد، رضا فرنیا، محمد رمضان‌پور، احسان خدادادی، سعید کی‌خواه و امیر اعظمی راهی این مسابقات شده است.
تاریخ: 1391/8/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: