برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رحیمی خبر داد:‌35درصد از قراداد عمادرضا متعلق به سپاهان است/ مطمئن بودم در آسیا سرمان را می‌بُرند!

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: عمادرضا به محض ورود به ایران با هر تیمی قرارداد ببندد، 35 درصد از قرارداد آن به باشگاه سپاهان تعلق دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی شامگاه شنبه در اولین نشست اختصاصی بانوان هوادار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با مدیر عامل این باشگاه در پاسخ به سوالی پیرامون دلایل عدم شرکت تیم هندبال سپاهان در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: در سال های قبل تقویم ورزشی فدراسیون هندبال برای مسابقات لیگ برتر به گونه ای بود که مسابقات ما در لیگ برایمان حکم بازی تدارکاتی پیدا می کرد، اما امسال متاسفانه فدراسیون هندبال برنامه را به صورت مداوم تغییر می‌داد و در این شرایط تشخیص دادیم که به مسابقات آسیایی نرویم.

وی در واکنش به اظهارنظر یکی از حاضران که باشگاه سپاهان را باشگاهی مردسالار و فوتبال سالار نامید، مقایسه تیم های بانوان و آقایان را اشتباه خوند و اضافه کرد: ما حتی در کمیسیون ورزش مجلس تعریف قانونمندی از باشگاه نداریم. اگر باشگاهی چند تیم خود را منحل کند یا تیمی اضافه کند هیچ کس نمی پرسد چرا این کار را کردید درحالی که پایه و اساس ورزش در دنیا باشگاه ها هستند. به علاوه در این شرایط اولویت و ویترین سپاهان و سایر باشگاه ها فوتبال است.

بازیکن 14 ساله ما مدیر برنامه دارد

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به درخواست یکی از حاضران مبنی بر عقد قرارداد بلند مدت با امید ابراهیمی گفت: ما با او قرارداد داریم ولی مساله مهم تر این است که به خاطر قرارداد کوتاه مدت با سرمربی تیم باید کاملا تابع تصمیمات وی باشیم.
مطمئن بودم در آسیا سرمان را می‌برند.

می دانستم در آسیا سرمان را می بُرند

وی در مورد دلایل حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: من روز بازی با الاهلی به اطرافیانم گفتم که اصلا استرس ندارم چون خیالم راحت بود که سرمان را می‌برند.

رحیمی با برشمردن اشتباهات تیم داوری در بازی با الاهلی عربستان گفت: اگر ما در آسیا کرسی داشتیم اینطور لطمه نمی خوردیم؛ کرسی ما در آسیا وAFC  بسیار ضعیف است و حتی ممکن است تیم ملی هم به همین دلیل ضرر ببیند. تیم های آسیایی در این مسابقات هزینه بسیاری می کنند ولی ما از بعد از انقلاب به صورت مداوم رئیس فدراسیون عوض می کنیم.
 

در مورد مرزبان چیزی برای گفتن نداریم

مدیرعامل سپاهان در مورد دلایل جدایی علیرضا مرزبان از این باشگاه گفت: وی مثل همه مربیان سپاهان برای این تیم زحمت کشید ولی توافق کردیم و او از سپاهان جدا شد.

رحیمی توضیح بیشتر در این زمینه در آینده را رد کرده و اضافه کرد: مرزبان از سپاهان جدا شده است و مساله ای باقی نمانده که بخواهد گفته شود.

وی در مورد انتخاب دستیار کرانچار گفت: پس از سه بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر، کرانچار در مورد دستیار خودش تصمیم می گیرد.

35 درصد از قراداد عمادرضا متعلق به سپاهان است

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت عمادرضا تصریح کرد: ما در قرارداد عمادرضا برای هر گلزنی وی پاداش تعیین کرده بودیم و او پس از هر بار گلزنی تا پاداشش را نمی گرفت از دفتر من بیرون نمی رفت. با مسئولان استقلال در مورد پیوستن عمادرضا به این تیم صحبت کرده و اعلام کرده ایم 35درصد از قرار عمادرضا متعلق به باشگاه سپاهان است.

وی در مورد موضع سپاهان در قبال جام حذفی اضافه کرد: باشگاه سپاهان موافق برگزاری جام حذفی است.

رحیمی با اشاره به مذاکراتش با مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی برای بازگشت احسان حاج صفی گفت: حاج صفی در سه بازی اول نیم فصل دوم در اختیار تراکتورسازی است و در صورتی که بتوانیم توافق کنیم به سپاهان بازمی گردد.

مدیریت استان در مسئله ورزشگاه نقش جهان ضعیف عمل کرد

رحیمی با اشاره به روند تکمیل ورزشگاه نقش جهان و قول مسئولان برای بهره برداری از آن تا پایان امسال گفت: مدیریت ساخت این ورزشگاه در دست تهران است و اگر این مسئله از اصفهان پیگیری می‌شد، خیلی بهتر بود و به نظر من مدیریت اصفهان در این موضوع ضعف دارد.


تاریخ: 1391/8/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: