برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

جام رسانه‌ها جام‌جم در جمع برترین‌های بولینگ

جام جم آنلاین: دومین دوره مسابقه‌های بولینگ جام رسانه‌ها تحت عنوان «همدلی، همبستگی و مشارکت در ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی» به همت باشگاه بولینگ انقلاب برگزار شد. در این رقابت‌ها 18 تیم از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی صداوسیما، خبرگزاری‌ها و همچنین روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور حضور داشتند که در پایان تیم روزنامه جام‌جم با کسب 976 امتیاز روی سکوی سوم ایستاد.

حجت‌الله اکبرآبادی، رضا پورعالی، سجاد روشنی و سینا علیمحمدی اعضای تیم روزنامه جام‌جم در دومین دوره رقابت‌های بولینگ جام رسانه‌ها بودند. در این رقابت‌ها تیم «ورزش و مردم» قهرمان شد و تیم روزنامه «پیروزی» هم روی سکوی دوم ایستاد.

در پایان این رقابت‌ها، مدیر باشگاه بولینگ انقلاب پس از اهدای لوح تقدیر به نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده، جوایز تیم‌های اول تا سوم را به آنها اهدا کرد.

مسعود پورفرزانه در جمع شرکت‌کنندگان، هدف باشگاه بولینگ انقلاب از میزبانی و برگزاری دومین دوره مسابقه‌ های بولینگ آزاد جام رسانه‌ها را توسعه و گسترش این رشته در میان تمام افراد جامعه و تلاش در جهت همگانی کردن این ورزش دانست و گفت: زندگی غیرفعال، بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین عامل فرسایش روحی و جسمی بشر در جهان امروزی است و ورزش می‌تواند با اثربخشی مستقیم در شادابی روان افراد و تزریق انرژی مثبت به جامعه، نقشی اساسی در ایجاد یک زندگی بدون بیماری ایفا ‌کند. از این‌رو ما نهایت تلاش خود را برای گرایش هر چه بیشتر جامعه و به ویژه خانواده‌ها به سوی ورزش انجام می‌دهیم و امیدواریم به کمک اهالی رسانه در این زمینه به هدف خود برسیم.

تاریخ: 1391/8/22
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: