برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

«تاریخچه ماساژ» روانه بازار کتاب می‌شود

کتاب «تاریخچه ماساژ» تالیف مشترک علی غفاریان‌پناهی و سیدعلی‌اکبر هاشمی‌جواهری است که به بررسی تاریخچه و پیدایش ماساژ در ایران و جهان می‌پردازد.علی غفاریان‌پناهی از مولفان کتاب «تاریخچه ماساژ» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: این کتاب که به عنوان نخستین جلد از مجموعه «کتاب ماساژ» است به بررسی چگونگی به‌وجود آمدن ماساژ و تاریخچه آن در جهان و ایران می‌پردازد. 

وی افزود: مجموعه «کتاب ماساژ» که مشتمل بر 12 جلد کتاب است با همکاری سیدعلی‌اکبر هاشمی‌جواهری، مدیرکل تربیت‌بدنی خراسان رضوی به نگارش درآمده است که می‌توان به آثاری همچون «ماساژ شرقی»، «ماساژ ورزشی»، «ماساژ غربی»، «ماساژ اروپایی»، «ماساژ نوزادان» و «ماساژ نقاط حساس» اشاره کرد. 

غفاریان‌پناهی با بیان این مطلب که کتاب «تاریخچه ماساژ» بر پایه تحقیقات دانشگاهی به رشته تحریر درآمده است، گفت: برخی از تحقیقات 20 دانشگاه کشور که برگرفته از همایش‌ها و پایان‌نامه‌های دانشگاهی است در این کتاب گردآوری شده است. 

مولف کتاب ادامه داد: این کتاب در قالب 5 بخش اصلی و 15 فصل تا پایان آذر‌ماه سال جاری منتشر می‌شود و قرار است بقیه جلدها بعد از پایان ویرایش در فاصله زمانی کوتاه از سوی انتشارات اسپندگان به چاپ برسند. 

وی در پایان با اشاره به آثار تالیفی خود گفت: «هوش سازمانی»، 
«ژیمناستیک و کودک»، «رشد حرکتی»، «تئوری‌های مدیریت ورزش» و «اولین کتاب درسی تربیت‌بدنی» از جمله کتاب‌هایی است که تا کنون به چاپ رسیده‌اند. 

کتاب «تاریخچه ماساژ» تالیف مشترک علی ‌غفاریان‌پناهی و سیدعلی‌اکبر هاشمی‌جواهری در 121 صفحه با شمارگان دو هزار نسخه و بهای پنچ هزار تومان از سوی انتشارات اسپندگان منتشر می‌شود.
تاریخ: 1391/8/26
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: