برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفتگو با مهر عنوان شد:اجرای طرح محارم در بیلیارد به مجوز نیاز دارد/ گفتند مشکلی برای پخش نداریم

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد با بیان اینکه علاقه زیادی به عملی کردن طرح محارم در بیلیارد داریم،گفت: برای اجرای این طرح به مجوزهایی نیاز داریم که هنوز موفق به کسب آنها نشدیم.

هاشم اسکندری در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که راه اندازی طرح محارم در بیلیارد به کجا کشیده شد؟ خاطرنشان کرد: علاقه زیادی به عملی کردن این طرح داریم. اما اجرای این طرح به مجوزهایی نیاز دارد که باید آنها را اخذ کنیم که هنوز موفق به تحقق این امر نشدیم. 

اسکندری در پاسخ به این سوال که آیا طرح مذکور مورد استقبال قرار گرفت؟ گفت: معتقدم در خیلی از خانه‌ها میز بیلیارد وجود دارد که خانم و آقا با هم بازی می کنند. ما قصد داشتیم که آنها را از خانه‌هایشان بیرون بیایند. با چندین جا در این خصوص صحبت کردیم و باید برای این امر اجازه‌های لازم را بگیریم.   وی در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون بولینگ و بیلیارد خیلی در چشم نیست و به آن کم لطفی می‌شود؟ تصریح کرد: تلاش مجموعه ما بسیار زیاد است؛ اما متاسفانه چون به هیچ عنوان پخش تلویزیونی نداریم، به چشم هم نمی‌آیم. شاید اگر ما را با سایر فدراسیون‌ها مقاسیه کنید، خواهید دید که ما خیلی بیشتر از آنها تلاش می‌کنیم. کارمندان کدام فدراسیون را سراغ دارید که ساعت 9 یا 10 شب از فدراسیون خارج شوند؟ اما متاسفانه این مسائل هیچ جایی نشان داده نمی‌شود. ما چند قهرمان جهان، آسیا و غرب آسیا داشتیم که یک بار هم نشان داده نشدند.   اسکندری افزود: به صورت حضوری از مراجع مختلف از جمله آیت اله مکارم شیرازی، همدانی و همچنین از دفتر مقام معظم رهبری هم استفتاء گرفتیم که به ما اعلام کردند، منعی ندارد. اما نمی‌دانم چرا باز هم به ما بی‌مهری می‌شود. ضمن اینکه ضرغامی رئیس رسانه ملی هم تاکید کرد پخش تلویزیونی مشکلی ندارد و آن را به شورای عالی ورزش صدا و سیما ارجاع داد. آنها هم گفتند که منعی برای این امر وجود ندارد اما بازهم چیزی از ما پخش نکردند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش روی فدراسیون بولینگ و بیلیارد تصریح کرد: چندی پیش در هر استانی مسابقاتی را تحت عنوان رقابت‌های جایزه بزرگ، پیگیری کرده بودیم که با مشخص شدن نفرات برتر و دعوت از آنها، بنا داریم یکشنبه هفته جاری و به میزبانی تهران فینال این مسابقات را برگزار کنیم که جایزه این مسابقه برای نفر اول 6 میلیون تومان خواهد بود.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد، ادامه داد: نتیجه این رقابت، در رنکینگ نفرات تاثیرگذار است. طی مدتی که در فدراسیون بولینگ و بیلیارد حضور دارم، نفرات تیم ملی را براساس رنکینگ انتخاب می‌کنیم و عملا چیزی تحت عنوان انتخابی نداریم. این موضوع در تمام دنیا وجود دارد. براساس مسابقاتی که در طول سال برگزار می‌شود، رنکینگ نفرات برتر محاسبه و جایگاه افراد مشخص می‌شود.   اسکندری با اشاره به اعزام‌های برون مرزی، اظهار داشت: اواسط آذرماه مسابقات جهانی بیلیارد در بلغارستان برگزار خواهد شد که از کشورمان دو نفر به این مسابقات اعزام می‌شوند.
تاریخ: 1391/8/27
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: