برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اولین پیست اسکی کشور در سال جاری افتتاح شد

با حضور مسئولین فدراسیون اسکی پیست توچال به عنوان نخستین پیست اسکی کشور در سال جاری طی مراسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ساوه شمشکی  رئیس فدراسیون اسکی استان تهران در این مراسم گفت: پیست اسکی توچال یکی از پیست های استاندارد کشور بوده که همه ساله نخستین پیستی است که درکشوربه بهره برداری رسیده و آخرین  پیستی است که پس از هفت ماه فعالیت در اواخر بهار یا اوایل تابستان به کارخود خاتمه می دهد.

وی افزود : این شاخصه در کنار بین المللی بودن پیست اسکی توچال باعث شده تا این پیست به یکی از گزینه های مناسب برای میزبانی مسابقات داخلی وخارجی بدل شود.

ساوه شمشکی تصریح کرد: نزدیکی به تهران، وجود مدرسه اسکی و مربیان فدراسیون برای آموزش، به همراه امکانات رفاهی مناسب آن موجب شده تا پیست توچال هرساله درفصل اسکی یکی ازشلوغ ترین پیستهای کشورباشد.

رییس فدراسیون اسکی استان تهران در پایان در خصوص وضعیت کنونی فنی این پیست گفت: خوشبختانه پیست توچال با وجود تاخیر در بارش برف، باز هم پیش از همه به بهره برداری رسیده و از لحاظ فنی نیز در شرایط مطلوبی قرار داشته که این شرایط با ادامه بارش ها بهترهم خواهدشد. 

براساس این گزارش، پیست اسکی توچال با وجود آنکه در نخستین روزکاری هفته افتتاح شده و به بهره برداری رسیده بود، با استقبال بیش از هزار نفر اسکی باز مشتاق این ورزش کار خود را آغازکرد.


 امانت داری و
تاریخ: 1391/8/27
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: