برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

افتتاح اولین پیست اسکی کشور

جام جم آنلاین: با حضور مسئولان فدراسیون اسکی پیست توچال به عنوان نخستین پیست اسکی کشوردرسال جاری طی مراسمی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تله کابین توچال، پیست اسکی توچال امروز با حضور رئیس فدراسیون اسکی استان تهران، خبرنگاران رسانه‌های مختلف و علاقمندان به ورزش اسکی افتتاح شد.

مرتضی ساوه شمشکی، رئیس فدراسیون اسکی استان تهران دراین مراسم گفت: پیست اسکی توچال یکی از پیست‌های استاندارد کشور است بوده که همه ساله به عنوان نخستین پیست درکشور به بهره‌برداری رسیده و آخرین پیستی است که پس از هفت‌ماه فعالیت در اواخربهاریا اوایل تابستان به کار خود خاتمه می‌دهد.

وی افزود: این شاخصه در کنار بین‌المللی بودن پیست اسکی توچال باعث شده تا این پیست به یکی ازگزینه‌های مناسب برای میزبانی مسابقات داخلی وخارجی بدل شود.

ساوه شمشکی تصریح کرد: نزدیکی به تهران‌، وجود مدرسه اسکی و مربیان فدراسیون برای آموزش به همراه امکانات رفاهی مناسب آن موجب شده تا پیست توچال هر ساله در فصل اسکی یکی از شلوغ‌ترین پیست‌های کشور باشد.

رئیس فدراسیون اسکی استان تهران در پایان درخصوص وضعیت کنونی فنی این پیست گفت: خوشبختانه پیست توچال با وجود تاخیر دربارش برف بازهم این پیست پیش از همه به بهره برداری رسیده و از لحاظ فنی نیز در شرایط مطلوبی قرار دارد که این شرایط با ادامه بارش‌ها بهتر هم خواهد شد. (فارس)

تاریخ: 1391/8/28
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: