برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

توکلی در گفتگو با مهر:همه از حضور ما در مسابقات نجات غریق مطلع بودند/ گفتند با فدراسیون هماهنگ شده!

عضو تیم ملی دوومیدانی بانوان با بیان اینکه تقریبا همه از حضور ما در مسابقات نجات غریق اطلاع داشتند، گفت: اسفندیاری نایب رئیس فدراسیون نجات غریق به ما گفت که با تیمورغیاثی مدیرتیم‌های ملی دوومیدانی هماهنگ کرده است.

سپیده توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مسابقات جهانی نجات غریق از سطح بالایی برخوردار بود، تصریح کرد: می‌توانستیم در ماده 4 در 90 مدال طلا را کسب کنیم اما با یک خطای کوچک حذف شدیم و مدال طلا را از دست دادیم. واقعا با بدشانسی مواجه شدیم وگرنه مدال طلا صد در صد برای ما بود.

وی در خصوص حضورش در مسابقات نجات غریق بدون هماهنگی با فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: بدون اجازه در این مسابقات شرکت نکردیم. قرار بود فدراسیون نجات غریق با مسئولان فدراسیون دوومیدانی هماهنگ کند. ضمن اینکه اسفندیاری نایب رئیس فدراسیون نجات غریق به ما گفت که با تیمورغیاثی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی هماهنگ کرده است. خودمان هم روز آخر با داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی تماس گرفتیم که با وی خداحافظی کنیم که متاسفانه او تلفنش را جواب نداد؛ اما تقریبا همه در جریان بودند.   عضو تیم ملی دوومیدانی در پاسخ به این سوال که چرا تصمیم گرفتید در آستانه مسابقات دوومیدانی قهرمانی غرب آسیا در چنین رقابتی شرکت کنید؟ گفت:حدود 7 ، 8 ماهی است که از زمان دقیق برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان اطلاع داریم. ما به یک باره چنین تصمیمی را اتخاذ نکردیم. ضمن اینکه هیچگاه تمرینات دوومیدانی را لغو نکردیم که حالا بگوییم تمام تمرکز خودمان را روی مسابقات نجات غریق معطوف کرده‌ایم.   وی افزود: در بخش دویدن نجات غریق حضورداشتیم که این امر ارتباطی کامل با رشته تخصصی و اصلی ما دارد.   عضو تیم ملی دوومیدانی در پاسخ به این سوال که خبر دارید احتمالا فدراسیون شما را جریمه خواهد کرد؟گفت: چیزهایی در این خصوص به گوشم رسیده است اما به شخصه و همراه مریم طوسی به ملاقات داوری خواهیم رفت و توضیحات لازم را به او در این خصوص خواهیم داد.   توکلی در خصوص آمادگی خود برای حضور در مسابقات دوومیدانی غرب آسیا خاطرنشان کرد: مسابقات غرب آسیا اواخر آذرماه در امارات برگزار می شود. از روز پنجشنبه هفته گذشته برای حضور پرقدرت در این مسابقات تمریناتم را مجددا آغاز کرده‌ام. آمادگی خوبی دارم و امیدوارم مانند دوره قبلی مدال طلای این مسابقات را کسب کنم.
تاریخ: 1391/8/28
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: