برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرمربی تیم هندبال ستاره فروغ کرمان: رقابتی در لیگ وجود ندارد

جام جم آنلاین: بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال ایران با انتقادهای زیادی مواجه شده است. در حالی که این لیگ در هفته‌های ابتدایی خود به سر می‌برد، بسیاری از مربیان سطح کیفی نازل این لیگ را مورد انتقاد قرار داده و اعتقاد دارند این‌لیگ در هفته‌های آینده نیز وضع بهتری پیدا نخواهد کرد.

کاهش منابع مالی برای تیم‌های لیگ برتری تاثیری منفی روی سطح برگزاری رقابت‌ها گذاشته و باعث شده است، تیم‌هایی که در فصول گذشته در حد و اندازه‌های مدعی ظاهر می‌شدند، دراین فصل با معیارهای قهرمانی فاصله گرفته و به تیم‌های معمولی و گاه ضعیف تبدیل شوند.

کیفیت نازل لیگ

محسن اخگر یکی از قدیمی‌ترین مربیان هندبال ایران محسوب می‌شود که در لیگ این فصل هدایت تیم ستاره فروغ کرمان را برعهده دارد، تیمی که بر خلاف نامش فروغ چندانی ندارد! سرمربی ستاره فروغ کرمان می‌گوید: ضعف این‌دوره از رقابت‌های لیگ کاملا مشهود است، این ضعف در قیاس با فصول گذشته آنقدر زیاد شده که دیگر جایی برای رقابت باقی نمانده است. هیچ رقابتی در لیگ وجود ندارد و کیفیت آن نه تنها در مقایسه بافصل گذشته که در مقایسه با فصول پیشین بسیار نازل است. فقط ثامن سبزوار و فولاد مبارکه سپاهان هستند که وضع بهتری در مقایسه با تیم‌های دیگر دارند، اما آنها هم نمی‌توانند رقابتی داغ با یکدیگر داشته باشند، چرا که وقتی سایر تیم‌ها ضعیف و بی‌کیفیت هستند، چطور می‌خواهند یکه‌تازی کنند؟ یکه‌تازی در لیگی که بی‌کیفیت و ضعیف است، هیچ معنایی ندارد.

ستاره بی‌فروغ کرمان

این مربی می‌افزاید: ستاره فروغ کرمان نمی‌تواند درخشش چندانی در این فصل داشته باشد، چرا که هیچ‌کس به فکر ما نیست و باید به تنهایی گلیم خود را از آب بیرون بکشیم.

کرمان در واقع قطب هندبال کشور محسوب می‌شود، اما بی‌برنامگی‌ها باعث ایجاد این وضع شده است. این استان همیشه جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر محسوب شده و بخصوص مس‌کرمان رقابت نزدیکی با فولاد مبارکه، دیگر تیم مدعی برای تصاحب عنوان قهرمانی داشته است، اما متاسفانه امسال هیچ رقابت داغی در لیگ وجود ندارد.

خوشبینانه پنجم می‌شویم

محسن اخگر در خاتمه چنین می‌گوید: در فصول گذشته حداقل شش تیم در لیگ برتر با یکدیگر رقابت داشتند، اما در این فصل تیم‌ها فقط با مشکلات درونی خودشان رقابت می‌کنند. همین ستاره فروغ کرمان می‌توانست مدعی قهرمانی باشد، اما دیر بسته‌‌شدن تیم و مشکلات مالی باعث شد اکنون حرفی برای گفتن نداشته باشیم. البته بازیکنان ما توانایی زیادی دارند، ولی با در نظر گرفتن همه مشکلات نمی‌توانیم مقام خوبی کسب کنیم. ما در خوشبینانه‌ترین حالت پنجم می‌شویم.

هیلدا حسینی‌خواه ‌-‌ جام‌جم

تاریخ: 1391/8/29
موضوع: توپ و تور
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: