برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اتفاقات هفت روز ورزش/مرگ مشکوک یک بوکسور و 20 شدن پرسپولیس/ سرباز سرهنگ به سردار رسید!

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: مرگ مشکوک قهرمان بوکس کشور، پیروزی استقلال و پرسپولیس در هفته پانزدهم، محرومیت بازیکن والیبال شهرداری ارومیه و انتقال رضا حقیقی بازیکن تیم فوتبال فجر به پرسپولیس از مهمترین اتفاقات هفت روز گذشته بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اتفاقات هفت روز گذشته ورزش تحت تاثیر شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان و بازتاب آن در رسانه‌های مختلف قرار داشت. مسئله‌ای که باعث شد فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته فشار بی‌سابقه‌ای را تحمل کند. علیرغم این خبر غیر فوتبالی مرگ قهرمان بوکس هم فضای ورزش را تحت تاثیر خود قرار داد.

* مرگ مشکوک قهرمان بوکس
روز یکشنبه بود که یکی از تلخ ترین اخبار ورزشی این هفته منتشر شد که بر اساس آن جسد امیر حسین حاتمی بوکسور قهرمان کشور به صورت حلق آویز در یکی از باغ های نظرآباد پیدا شد. به گفته فرمان سلمانزاده رئیس هیئت بوکس استان البرز مرگ بوکسور البرزی مشکوک بوده است. این بوکسور البرزی متولد سال 1374 بود و دو ماه پیش در مسابقات بوکس کشوری قهرمان شده است. البته چند روز بعد اعلام شد که این بوکسور به خاطر اختلافات خانوادگی دست به خودکشی زده است.

* ضارب داور محروم شد
جلسه رسیدگی به تخلف احسن الله شیرکوند بازیکن والیبال شهرداری ارومیه روز دوشنبه و در غیاب اعضای باشگاه شهرداری برگزار شد. در نهایت آرای انضباطی شیرکوند اعلام شد که بر اساس آن این والیبالیست به دو جلسه محرومیت از همراهی تیمش، پرداخت 10 میلیون تومان و دو جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد.

* قهرمانی برزیل در جام جهانی فوتسال
تیم ملی فوتسال برزیل با پیروزی برابر اسپانیا به عنوان قهرمانی جام جهانی فوتسال رسید. برزیل در فینال موفق شد با نتیجه 3 بر 2 اسپانیا را شکست دهد تا ضمن کسب پنجمین قهرمانی خود، عنوان برترین تیم دنیا را هم از آن خود کند. طبق آخرین رنکینگ اعلام شده، برزیل، اسپانیا، ایتالیا و روسیه به عنوان چهار تیم نخست جهان معرفی شدند. ایران هم که در مسابقات جام جهانی ناکام بود در رده هفتم دنیا جای گرفت.

* از آشتی کنان تا حضور کریمی در جمع سه بازیکن برتر آسیا
پنجشنبه هفته گذشته علی کریمی بعد از غیبت طولانی در تمرینات پرسپولیس، به اختلافاتش با مانوئل ژوزه سرمربی سرخپوشان پایان داد. البته کریمی در حال حاضر مصدوم است و نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند. بازگشت کریمی به پرسپولیس مصادف شد با انتخاب این بازیکن به عنوان یکی از نامزدهای بازیکن برتر آسیا در سال 2012. البته نام محسن بنگر هم در لیست برترین‌های آسیا وجود داشت که در نهایت نام این بازیکن خط خورد. با این حساب کریمی جزو سه بازیکن برتر آسیا قرار گرفته و احتمالا برای حضور در مراسم به مالزی برود.

* سرباز سرهنگ به سردار رسید!
هافبک تیم فوتبال فجر سپاسی سرانجام و پس از پروسه‌ای طولانی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. پس از آنکه باشگاه پرسپولیس دو بازیکن خارجی که قصد حضور در این تیم را داشتند رد کرد، مذاکرات محمد رویانیان با دو سرهنگ فوتبال یعنی جعفر جعفری و محمود یاوری نتیجه داد. مدیرعامل پرسپولیس موفق شد مدیرعامل و سرمربی فجر را راضی کند تا هافبک دفاعی ملی پوش این تیم به پرسپولیس برود. این بازیکن چهارشنبه شب قراردادش را با سرخ ها امضا کرد.

 

* پرسپولیس با 20 به 10 رسید!
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه برگزار شد که در مهمترین مسابقه این هفته، استقلال تهران موفق شد با پیروزی مقابل سپاهان، ضمن شکستن طلسم 11 ساله پیروزی در اصفهان جای خود را در صدر جدول محکم کند. پرسپولیس هم با شکست ذوب آهن 20 امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد. نتایج کامل هفته دهم به شرح زیر است:

* مس کرمان یک - فجر سپاسی صفر
* پیکان یک - ملوان صفر
* راه آهن 2 - نفت آبادان یک
* آلومینیوم هرمزگان یک - گهر دورود صفر
* داماش گیلان 2 - نفت تهران صفر
* سایپا 2 - صبای قم صفر
* سپاهان صفر - استقلال یک
* فولاد خوزستان 3 - تراکتورسازی 2
* پرسپولیس 3 - ذوب آهن 2


تاریخ: 1391/9/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: