برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

لیگ برتر ووشو/صف آرایی فولاد و پرشین در مهمترین مبارزه هفته

در مهمترین دیدار از رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاههای کشور دو تیم فولاد ماهان و پرشین مقابل هم صف آرایی می کنند.

به گزارش  خبرنگار مهر، هفته‌های پنجم و ششم رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاه های کشور فردا پنجشنبه با انجام شش دیدار در آکادمی ووشو برگزار خواهد شد که در مهمترین دیدار دو تیم مدعی گروه به دیدار هم می روند.

فولاد ماهان که در بازی رفت نتیجه را به پرشین واگذار کرده بود  برای انتقام و جبران مافات به روی سکو می آید. برتری در این دیدار با توجه به پیروزی احتمالی برابر شهرداری چترود می تواند فولایها را تا مکان دوم بالا آرود.
 
پرشین که تقریبا صعود خود را به عنوان صدرنشین قطعی کرده  به دلیل مصدومیت شدید فرشاد عربی تالوکار عنوان دار خود از وجود این مهره موثر بی بهره است و این کار آنها را برای پیروزی مقابل فولاد دشوار ساخته است. مصاف تالوکاران چینی دو تیم در کنار مبارزه  سانداکاران مطرح  دو تیم نظیر حمیدرضا قلی پور و مجتبی حسین زاده از فولاد و سجاد عباسی، جواد آقایی و علی بختیاری از پرشین جذابیت های این دیدار را دو چندا کرده است.

اما دانشگاه آزاد تیم دوم جدول گروه یک درهفته ششم به مصاف تیم  قلدر تاکسیرانی آمل می رود و امتیازات این بازی می تواند آنها را در ردیف دوم نگاه دارد. دانشگاه نیم نگاهی به بازی مهم هفته بین فولاد و پرشین دارد تا جایگاه دومی خود را برای رسیدن به نیمه نهایی حفظ کند.

در گروه دو نفت تهران که از حالا برای حضور در نیمه نهایی  آماده می شود در یک مبارزه بی دردسر به مصاف رنگ فیروزه ای می رود که در بازی رفت به راحتی این تیم را مغلوب کرده است. خراسان رضوی هم که رویای نیمه نهایی را در سر می پروراند مقابل معدن انگوران زنجان می تواند با تکرار پیروزی بازی رفت خود را در جمع 4 تیم برتر ببیند.

برنامه کامل بازیها به شرح زیر است:
هفته پنجم
* شهرداری چترود کرمان - فولاد ماهان سپاهان
* تاکسیرانی آمل - پرشین
* معدن انگوران زنجان - هیات خراسان رضوی
هفته ششم
* نفت تهران - رنگ فیروزه شیراز
* تاکسیرانی آمل - دانشگاه آزاد
* پرشین - فولاد ماهان سپاهان


&nbs
تاریخ: 1391/9/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: