برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

آوای ظهور 10 عنوان کتاب ورزشی را روانه بازار می‌کند

مدیر مسوول انتشارات آوای ظهور گفت: چاپ 30 عنوان کتاب ورزشی تا پایان سال جاری در دستور کار این انتشارات قرار گرفته شده است که 10 عنوان از آن تا پایان آذر‌ماه به چاپ خواهد رسید.-مدیر مسوول انتشارات آوای ظهور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: در سه ماهه اول سال جاری 15 عنوان کتاب ورزشی از این انتشارات منتشر شد که قرار بود این تعداد در 9 ماه بعدی سال به 50 عنوان کتاب برسد که با توجه به نوسانات قیمت کاغذ این روند با مشکل مواجه شد. 

حسن قهرمان‌زاده ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته و تامین کاغذ بخشی از مایحتاج انتشارات، چاپ 30 عنوان کتاب در دستور کار این انتشارات قرار گرفته شد. 

وی با بیان این‌مطلب که 10 عنوان کتاب تاپایان آذر‌ماه سال جاری به بازار عرضه می‌شود، گفت: مابقی آن‌ها تا پایان سال جاری در طول فواصل معین شده منتشر می‌شوند. 

مدیر مسوول چاپ و نشر انتشارات آوای ظهور بیان کرد: «دروازه‌بان فوتسال»، «بدن‌سازی فوتبال»، «تمرینات وزنه‌برداری برای درد‌شانه» و «حرکات ممنوعه» که به طرز صحیح نشستن اشاره دارد، برخی از عنوان‌هایی است که تا پایان ماه(آذر ماه) منتشر خواهند شد. 

وی درباره سابقه فعالیت انتشارات آوای ظهور گفت: این انتشارات به طور رسمی از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون بیش از 80 عنوان کتاب را که بیشتر، آثار ورزشی و تربیت‌بدنی بوده‌اند به چاپ رسانده است. 

قهرمان‌زاده گفت: از آثار انتشارت آوای ظهور می‌توان به کتاب‌های «تمرینات قدرت برای جوانان»، «فیزیولوژی فوتسال»، «ورزش و تندرستی برای همه»، «حرکات زمینی در ژیمناستیک»، «مدیریت طراحی و نگهداری اماکن و تجهیزات ورزشی» و «مدرسه فوتبال» اشاره کرد.
تاریخ: 1391/9/11
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: