برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

طوسی در گفتگو با مهر:حضورم در غرب آسیا قطعی نیست/ هدفم درخشش در مسابقات آسیایی است

عضو تیم ملی دوومیدانی بانوان با بیان اینکه از ناحیه همسترینگ پای راست دچار آسیب دیدگی شده، گفت: حضورم در مسابقات دوومیدانی قهرمانی غرب آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مریم طوسی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط کنونی خود پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی غرب آسیا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: مدتی است تمرینات زمستانی‌ام را زیر نظر آقای گرگانی آغاز کردم. مهمترین هدف پیش روی من حضور پر قدرت و درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا است.

وی ادامه داد: متاسفانه از ناحیه همسترینگ پای راستم احساس درد می‌کنم که همین امر حضورم در مسابقات دوومیدانی قهرمانی غرب آسیا را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. البته اگر مشکل خاصی رخ ندهد و آسیب دیدگی‌ام حاد نباشد، در مسابقات غرب آسیا شرکت خواهم کرد؛ اما همه چیز در این خصوص منوط به نظر پزشک تیم ملی است. 

عضو تیم ملی دوومیدانی ایران با بیان اینکه حضور و یا عدم حضورش در مسابقات غرب آسیا تا سه‌‎شنبه هفته جاری مشخص می‌شود، اظهار داشت: هدفم حضور پر قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا است و نمی‌خواهم به خاطر شرکت در رقابت‌‍‌های غرب آسیا شانس حضور در رویداد مهمی همچون قهرمانی آسیا را از دست بدهم.

وی در خصوص تمرین با "گرگانی" تاکید کرد: هر سرمربی اصول خاص خود را دارد. با او در گذشته نتایج قابل قبولی کسب کرده بودم و البته با "تاتیانا" هم طی این چند وقت اخیر نتایج خوبی بدست آوردم؛ اما تغییر دائم مربی اتفاق خوبی نیست چرا که روش‌های آنها متفاوت است.

طوسی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا موضوع حضورتان در مسابقات قهرمانی نجات غریق حل شد؟ گفت: به این موضوع زیاد پرداخته شده بود که البته مشکل خاصی هم در این خصوص وجود نداشت. با داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی صحبت کردیم و مشکل کاملا رفع شد.


تاریخ: 1391/9/13
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: