برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

با دو پیروزی و پنج شکست؛تیم واترپلوی جوانان ایران در جایگاه دوازدهم جهان ایستاد

تیم واترپلو جوانان ایران با عنوان دوازدهمی به کار خود در نخستین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان پایان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، در هشتمین روز از رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان که در شهر پرث استرالیا جریان دارد، صبح شنبه تیم واترپلوی برای تعیین رده یازدهم – دوازدهم جهان به مصاف تیم جوانان کانادا رفت و در پایان با شکست 11 بر 8 مقابل حریف خود به عنوان دوازدهمی جهان دست یافت.

در این دیدار که در ورزشگاه چلنج شهر پرث استرالیا برگزار شد تیم ایران نسبت به بازی مقابل برزیل نمایش بهتری داشت ولی بازهم اشتباهات فردی مانع از نتیجه گیری این تیم شد.
  به این ترتیب تیم جوانان ایران در مجموع 7 دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به دو پیروزی (ترینیداد و توباگو و ازبکستان) و پنج شکست (رومانی، یونان، استرالیا، برزیل و کانادا) دست یافت و در جایگاه دوازدهم جهان ایستاد.
  نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان که از روز 11 آذر با شرکت 20 تیم در شهر پرث استرالیا آغاز شده روز یکشنبه 19 آذر با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال و معرفی تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.
  تیم واترپلوی جوانان ایران در پایان مسابقات قهرمانی جوانان جهان شامگاه دوشنبه شهر پرث را ترک خواهد کرد و حدود ساعت 10 صبح روز سه شنبه از طریق دوحه قطر وارد فرودگاه امام خمینی (ره) تهران خواهد شد.
تاریخ: 1391/9/18
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: