برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

داوری در گفتگو با مهر:بخش اعظم هزینه‌های کاروان 60 نفره ایران به غرب آسیا را اسپانسر می‌دهد

رئیس فدراسیون دوومیدانی با مهم خواندن مسابقات دوومیدانی غرب آسیا گفت: بخش اعظم هزینه‌های اعزام کاروان 60 نفره ایران به این مسابقات بر عهده اسپانسر مالی است.

افشین داوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مسابقات دوومیدانی غرب آسیا تصربح کرد: سال آینده باید در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی، قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و بازی‌های داخل سالن شرکت کنیم که به همین دلیل برای حضور پرقدرت در این مسابقات باید از آمادگی مطلوبی برخوردار باشیم. بنا به همین دلیل حضور در مسابقات غرب آسیا اهمیت بالایی برای ما دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ورزشکاران کشورمان در فصل بدنسازی هستند، مطمئنا رکوردهای خوبی از خود در این مسابقات به جا نخواهند گذاشت؛ اما امیدواریم آنها در این مسابقات خوش بدرخشند و نتیجه‌ای به مراتب بهتر از دوره گذشته کسب کنند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: چند تن از دونده‌های کشورمان از جمله مریم طوسی دچار آسیب دیدگی هستند که صلاح نیست در مسابقات غرب آسیا حضور داشته باشند؛ چرا که ما رقابت‌های خیلی مهمتری را پیش رو داریم. البته این مسابقات زمینه خوبی برای دونده‌ها کم تجربه و جوان ایران است.  در شرایط فعلی این تعداد نفرات را به مسابقه‌ اعزام کردند، کار آسانی نیست. ضمن اینکه توقع ما هم این است که بچه‌ها در حین فصل بدنسازی نتیجه مطلوبی کسب کنند.

وی در خصوص حضور مربیان خارجی در ایران خاطرنشان کرد: چند نشست با دوستان در این خصوص داشتیم که این جلسات با اولین موافقت کمیته ملی المپیک مبنی بر حضور مربی احسان حدادی همراه بود. ورزشکاران دیگری هم که به مربی نیاز داشتند، همگی را قید کردیم. ورزشکارانی هم مانند موسوی و سپهرزاد که حضور مربیانشان در ایران مقدور نبود، درخواست اعزام آنها را هم دادیم. توضیحات کامل را به هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در این موارد دادیم که مجموعه اظهارات ما مورد توجه این دوستان قرار گرفت. البته بازهم با تمام توان پیگری این موضوع نیز هستیم.

داوری گفت: برای برخی از رشته‌های حضور مربی خارجی ضروری است. البته در تعدادی از رشته‌ها هم توانایی این را داریم که با خرد جمعی و مربیان داخلی کار را پوشش بدهیم. دوومیدانی توانایی این را دارد که در بازی‌های آسیایی کمک زیادی به کاروان ایران در مجموع مدال‌ها بکند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: به شدت و با تمام توان پیگیر حضور مربیان خارجی در ایران و یا اعزام‌های دونده‌های کشورمان به کمپ‌های خارجی هستیم و در این راه هیچگونه کوتاهی‌ای نخواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات مالی‌ای که این روزها گریبانگیر تمام فدراسیون‌های ورزشی است، آیا شما برای اعزام کاروان 60 نفره با مشکل رو به رو نیستید؟ تاکید کرد: بخش اعظم هزینه‌های اعزام این تیم بر عهده اسپانسر مالی است. ضمن اینکه خودمان هم سعی کردیم سایر مباحث را پشتیبانی کنیم. البته کمک‌های زیادی از سو کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در راستای حضور در این مسابقات به ما شده است. این دو ارگان به ما لطف زیادی دارند.

به گزارش مهر، دومین دوره مسابقات غرب آسیا از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه سال جاری در امارات متحده عربی برگزار می شود  و طبق اعلام میزبان مسابقات، ۱۳ تیم غرب آسیا برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده‌اند. تیم ملی کشورمان در دوره گذشته این رقابت ها که در حلب برگزار شد به مقام نایب قهرمانی رسید.


تاریخ: 1391/9/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: