برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسابقات غرب آسیا/ابراهیمی با شکستن رکورد ملی طلایی شد/ کسب نهمین نقره توسط رحیمیان

پریناز ابراهیمی نماینده کشورمان در ماده پرتاب چکش مسابقات غرب آسیا ضمن شکستن رکورد ملی ایران که در اختیار خود وی بود ایران را صاحب پنجمین مدال طلای خود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، در دومین روز از مسابقات دوومیدانی غرب آسیا، درخشش بانوان ایرانی ادامه یافت و طی آن پریناز ابراهیمی با پرتابی به مسافت 44 متر و 64 سانتیمتر، رکورد ایران را حدود دو متر ارتقا بخشید.

رکورد پیشین وی 42 متر و 10 سانتی‌متر بود که در مسابقات مالزی بدست آمده بود. ورزشکار عراقی با 37 متر و 30 سانتیمتر دوم شد و مریم نوروزی با 36 متر و 78 سانتیمتر به مدال برنز رسید.

همچنین ابراهیم رحیمیان نماینده ایران در ماده پیاده‌روی 20 کیلومتر موفق به کسب مدال نقره مسابقات غرب آسیا شد. در همین بخش دوندگان قطری به مدال طلا و برنز رسیدند. ضمن اینکه وحید سپاهی دیگر نماینده ایران در این ماده حذف شد.

مدال‌های کاروان ایران تا این لحظه به شرح ذیل است:
مدال طلا:
لیلا رجبی در پرتاب وزنه، جواهر زمانی در سه گام،  سپیده توکلی در پرش ارتفاع، امینه ایری در پرتاب نیزه و پریناز ابراهیمی در پرتاب چکش

مدال نقره:
الناز کمپانی در 100 بامانع، میلاد سیار در 110 بامانع، سمانه کوه کن در سه گام، فرزانه فصیحی در 100 متر، رضا قاسمی در 100 متر، مهسا کارگر در پرش ارتفاع، ایوب آرخی در پرتاب نیزه، حسین کیهانی در 1500 متر و ابراهیم رحیمیان در پیاده‌روی

مدال برنز:
فاطمه خیاطی در پرتاب وزنه، امید تاجی در پرتاب نیزه، سحر ضیایی در پرتاب نیزه، علیرضا مهر صفوتی در پرتاب وزنه و مریم نوروزی پرتاب وزنه.

دومین دوره مسابقات دوومیدانی غرب آسیا از بیست و دوم تا بیست و پنجم آذرماه در ورزشگاه پلیس دبی برگزار می‌شود و تیم ملی دوومیدانی ایران با 42 نماینده در این رقابت‌ها حضور دارد.


تاریخ: 1391/9/23
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: