برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

شادی در گفتگو با مهر:هیچگاه نگفتم شرایط فدراسیون قایقرانی خیلی بد است/ مشکل حقوقم رفع شد

عضو تیم ملی روئینگ قایقرانی ایران با بیان اینکه هیچگاه نگفتم شرایط فدراسیون بد است، گفت: از روی اجبار با مربیان آب‌های آرام تمرین می‌کنم.

محسن شادی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط کنونی خود، تصریح کرد: در تهران و به همراه ملی‌پوشان آب‌های آرام زیر نظر"ایرج اقلیمی" سرمربی این تیم تمرین می‌کنم. همراه آنها تمرینات هوازی و بدنسازی را انجام می‌دهم و در آب کمتر پارو می‌زنم. این موضوع در روند کاریم تاثیر گذار نیست. به طوری کلی شرایط تمرینات خوب است.

وی در خصوص رفتن "شوخرت" مربی‎اش از ایران، ادامه داد: کمیته ملی المپیک به دلیل مشکلات مالی با این مربی قطع همکاری کرد. ما هم در حال حاضر بدون مربی هستیم و از روی اجبار در حال تمرین با مربیان آب‌های آرام هستیم. نبود مربی برای ما سخت است؛ اما فدراسیون پیگیر جذب یک مربی خوب خارجی برای روئینگ سواران است.

عضو تیم ملی قایقرانی در خصوص مشکلات اخیر و اینکه گفته بود از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد، تاکید کرد: از تیم ملی نه کناره گیری و نه خداحافظی کردم. ناراحتی‌ها و مشکلاتی وجود داشت که مقداری از آنها رفع شده، اما هیچ‌گاه نگفتم که از قایقرانی خداحافظی می‌کنم و هیچ‌وقت هم اعلام نکردم که شرایط فدراسیون خیلی بد است.

وی در خصوص مشکلات مالی و کم بودن حقوقش اظهار داشت: این مشکل با افزیش پیدا کردن حقوقم رفع شد.

شادی پاسخ به این سوال که عملکرد فدراسیون جدید را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ تصریح کرد: فدراسیون جدید عملکرد خاصی نداشته و دنباله رو همان فدراسیون گذشته است. اعضای کنونی افراد قدیمی‌ای هستند که در گذشته هم بوده‌اند و فقط رئیس فدراسیون تغییر یافته است.


تاریخ: 1391/9/25
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: