برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دوومیدانی غرب آسیا/چهار مدال طلا، نقره و برنز دیگر برای ایران/ دونده های ایران قهرمان شدند

مردان ایران در ادامه پیکارهای آخرین روز مسابقات دوومیدانی قهرمانی غرب آسیا در امارات عربی متحده، 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز دیگر کسب کردند تا بالاتر از سایر تیم ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، در سومین روز از مسابقات دوومیدانی غرب آسیا، رضا قاسمی سریع ترین دونده ایران در دوی 200 متر به مدال طلا دست یافت، وی با پشت سر گذاشتن حریفان خود با رکورد 21 ثانیه و 5 صدم ثانیه به مقام نخست دست یافت. او پیش از این در دوی 100 متر نقره گرفته بود.


* مدال‌ های طلا و نقره پرش طول مردان
در مسابقات پرش طول، تیم کشورمان دو نماینده به نام ‌‌های علیرضا حقیقی و سبحان طاهرخانی داشت که در پایان توانستند مدال ‌های طلا و نقره را از آن خود کنند. علیرضا حقیقی با رکورد 7 متر و 38 سانتیمتر اول شد و مدال طلا گرفت و پس از او سبحان طاهرخانی با رکورد 7 متر و 35 سانتیمتر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست یافت.

* برنز دوی 800 متر در دستان ابراهیمی
در ماده دوی 800 متر این رقابت ‌ها، مصطفی ابراهیمی نماینده کشورمان با رکورد یک دقیقه و 54 ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و به مدال برنز رسید. اما پیش از شروع مدال آوری مردان در روز آخر، بانوان کشورمان 2 طلا و 2 نقره کسب کردند. در پرتاب دیسک، لیلا رجبی با پرتاب 41 متر و 26 سانتیمتر به مدال طلا دست یافت و فاطمه خیاطی با 40 متر و 35 سانتیمتر دوم شد.نماینده سوریه در این ماده به مدال برنز دست یافت.

* طلا و نقره 400 متر دوی با مانع زنان در تسخیر زنان ایرانی
مه‌لقا خان باشی با زمان یک دقیقه و 5 ثانیه و 82 صدم ثانیه در دوی 400 متر با مانع به مدال طلا رسید. عاطفه لایقی، دیگر نماینده کشورمان در این ماده با زمان یک دقیقه و 6 ثانیه و 16 صدم ثانیه دوم شد و گردن آویز نقره را از آن خود کرد.

دومین دوره مسابقات دوومیدانی غرب آسیا از بیست و دوم تا بیست و پنجم آذرماه در ورزشگاه پلیس دبی برگزار می‌شود و تیم ملی دوومیدانی ایران با 42 نماینده در این رقابت‌ها حضور داشت و توانست در پایان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.


تاریخ: 1391/9/25
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: