برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

لیگ دسته اول ووشو/چهار تیم به مرحله نیم نهایی صعود کردند/ 12 بهمن زمان مرحله نهایی

مرحله مقدماتی رقابتهای لیگ دسته اول ووشو باشگاههای کشور با شناخت چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این مسابقات پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته‌های هفتم و هشتم از دومین دوره لیگ دسته اول ووشو باشگاههای کشور روز پنجشنبه در آکادمی ووشو برگزار شد که در نهایت تیمهای خوزستان و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از گروه یک و آذربایجان‌شرقی و بوشهر از گروه 2 با کسب امتیازات لازم جواز حضور در جمع 4 تیم برتر مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.      

درهفته هفتم، سپاه سلمان سیستان و بلوچستان 7 بر 5 هیات قم را شکست داد، هیات خوزستان 11 بر صفر از سد هیات ایلام گذشت، هیات بوشهر در پیکار با هیات اصفهان 9 بر 4 پیروز شد و هیات سمنان 9 بر صفر هیات آذربایجان‌شرقی را از پیش رو برداشت.

در هفته هشتم نیز هیات خوزستان، سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، هیات قم، سمنان و آذربایجان‌شرقی مقابل رقبای خود پیروز از میدان خارج شدند.

بدین ترتیب از گروه اول هیات خوزستان با 21 امتیاز به عنوان تیم اول و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با 15 امتیاز به عنوان تیم دوم به نیمه نهایی صعود کردند و از گروه دوم نیز هیات آذربایجان‌شرقی با کسب 18 امتیاز و هیات بوشهر با 15 امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم به نیمه نهایی راه یافتند.

روز پایانی این رقابتها 12 بهمن برگزار می‌شود که در مرحله نیمه نهایی خوزستان با بوشهر و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با آذربایجان‌شرقی روبرو می‌شود. در نهایت تیم‌های پیروز به دیدار نهایی رسیده و بازنده‌ها برای کسب عنوان سوم به مصاف هم خواهند رفت.


تاریخ: 1391/10/1
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: