برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ماجدی در گفتگو با مهر:رفت و برگشت‌ها باعث فرسودگی بازیکنان می‌شود/ نگران ورزشگاه دورود هستیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه رفت و برگشت‌های این تیم به اراک باعث فرسودگی، خستگی و افت بازیکنان‌ می‌‌‌شود، گفت: برگزاری مسابقات بدین شکل، به تیم استقلال هم در جام حذفی و هم در لیگ ضربه خواهد زد.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد لغو بازی استقلال تهران با گهر دورود ضمن بیان مطب فوق گفت: با توجه به تاکید فدراسیون بر انجام بازی با گهر در دورود، به این شهر آمدیم اما متاسفانه شرایط برای برگزاری مسابقه مناسب نبود. پس از تعویق بازی هم مجبور شدیم به اراک برگردیم و پس از اقامت و استراحت در این شهر، دوباره فردا شنبه مسیر 4 ساعته اراک تا دورود را طی کنیم که این مسائل باعث فرسودگی، خستگی و افت بازیکنان‌مان می‌‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بنده امروز ورزشگاهی را دیدم که خیلی خطرناک بود و امنیت ندارد. در حالی که اعلام شده بود ظرفیت این ورزشگاه 2 هزار نفره است اما حدود 5 هزار نفر در سکوهای آن مستقر شده بوند.

سرپرست تیم استقلال در این خصوص اضافه کرد: دیوارهای مجاور ورزشگاه هم خیلی کوتاه بوده و مردم روی آن نشسته بودند. ما بیشتر از همه نگران آن هستیم که اتفاقی برای مردم رخ ندهد زیرا اگر با چنین شرایطی خونی از بینی یک فرد بیاید چه کسی پاسخگوی آن خواهد بود؟

وی با تشکر از مردم و استاندار دورود به خاطر مهمان نوازی‌هایشان تصریح کرد: ما تنها نگران بحث امنیت ورزشگاه هستیم زیرا موضوعی بسیار نگران کننده است. ولی امیدواریم اگر قرار بر این شد فردا مسابقه برگزار شود، امنیت به نحوی باشد که به هیچ کسی آسیبی وارد نشود.

ماجدی در مورد تاثیر رفت و برگشت‌های استقلال به اراک و دورود در عملکرد این تیم مقابل تیم گهر، اظهار داشت: متاسفانه مجبور هستیم چنین مسافت‌هایی را طی کنیم و فرصت مناسب برای ریکاوری و تمرین نداریم، در این شرایط اگر استقلال حذف شود چه کسی پاسخگوی ما و هواداران تیم خواهد بود

وی  همچنین یادآور شد: نباید فراموش کنیم استقلال چهارشنبه هفته آینده در هرمزگان باید به مصاف آلومینیوم برود. اگر بازی فردا برگزار شود یکشنبه در تهران ریکاوری می‌کنیم و تنها فرصت داریم دوشنبه و سه شنبه صبح تمرین کنیم. آیا واقعاً این برنامه‌ریزی درست است؟

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان گفت:‌ مسئولان باید فکر مناسبی در مورد انجام این مسابقه داشته باشند زیرا برگزاری مسابقات بدین شک، به تیم استقلال هم در جام حذفی و هم در لیگ ضربه خواهد زد.


تاریخ: 1391/10/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: