برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

غلامزاده در گفتگو با مهر:تیم‌های قدرتمندی در جام فجر شرکت نکرده‌اند/ هر سال شاهد افت این جام هستیم

مربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم‌های داخلی است زیرا تیم‌های قدرتمندی در این مسابقات شرکت نکرده‌اند.

امید غلامزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد برگزاری بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو بین‌المللی جام فجر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به تیم‌هایی که در این رقابتها حضور دارند، باید گفت نبرد قهرمانی بین تیم ما(شهرداری ورامین) و استیل البرز است که در این میان کفه ترازو به سمت تیم ما سنگینی می‌کند.

وی با بیان اینکه به نظر نمی‌رسد مبارزات سطح بالایی را در این دوره از رقابتها شاهد باشیم.، تاکید کرد: تیم‌هایی که به ایران آمده‌اند، چندان در تکواندو شناخته شده نیستند و حتی تک چهره‌های شاخص خود را نیز به همراه نیاورده‌اند. تکواندو ایران جایگاه بالایی در جهان دارد و تورنمنت آن نیز باید در بالاترین سطح برگزار شود.

مربی تیم تکواندو شهرداری ورامین ادامه داد: زمانی که خودم در این مسابقات مبارزه می‌کردم، تیمهای خوبی چون کره‌جنوبی و اسپانیا در آن شرکت داشتند. یک دوره با شکست قهرمانان نامداری از کره‌جنوبی و اسپانیا به مدال طلا دست پیدا کردم ولی متاسفانه هر سال شاهد افت رقابتها نسبت به دوره قبل هستیم و این به اعتبار تکواندو ایران لطمه می‌زند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فدراسیون تکواندو باید توجه بیشتری به این رقابتها داشته باشد. اگر بتوانیم زمان مناسبی برای برگزاری آن انتخاب کنیم، تدابیری اتخاذ شود که ایجاد انگیزه کند و تسهیلاتی برای تیم‌های خوب دنیا قائل شویم، می‌توانیم پای قهرمانان صاحب نام دنیا را به تهران باز کنیم.

غلامزاده در مورد تیم شهرداری هم گفت: ما تیمی جوان هستیم که از نیروی تجربه نیز بهترین بهره را می‌بریم. در کوران مسابقات لیگ این رقابتها می‌تواند برای اعضای تیم ما یک میدان مناسب باشد تا جوانانی که کمتر به بازی گرفته می‌شوند، تجربه خوبی کسب کنند.

رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر از امروز جمعه در خانه تکواندو آغاز می شود و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.


تاریخ: 1391/10/1
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: