برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

میداوودی در گفتگو با مهر:میثاقیان نقش مهمی در پیوستنم به آلومینیوم داشت/ می خواستم بیشتر بازی کنم

بندرعباس - خبرگزاری مهر: مهاجم جدید تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان نقش اکبر میثاقیان سرمربی آلومینیوم را در پیوستنش به این تیم بسیار مهم دانست.

میلاد میداوودی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دلایل پیوستنش به تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان، عنوان کرد: مسئولان باشگاه آلومینیوم هرمزگان مذاکرات خوبی را با من داشتند و خوشبختانه بر سر تمامی مسائل با یکدیگر به توافق رسیدیم و به آلومینیوم آمدم.

وی نقش اکبر میثاقیان را برای حضورش در تیم آلومینیوم بسیار مهم دانست و افزود: با توجه به اینکه آقای میثاقیان در گذشته سرمربی بنده در تیم استقلال اهواز بود، در آمدنم به آلومینیوم نقش مهمی داشت و من نیز به او قول داده بودم که به آلومینیوم خواهم آمد و خوشبختانه زیر قولم نزدم.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص جدا شدنش از استقلال، بیان داشت: من دوست داشتم بیشتر در لیگ بازی کنم و بازیکنی نیمکت نشین نباشم و بنابراین پس از صحبت با امیر قلعه نویی او نیز با جدایی من از استقلال موافقت کرد و به من توصیه کرد تا به تیمی بروم که بتوانم بیشتر بازی کنم.

میداوودی در پایان گفت: امیدوارم تیم آلومینیوم در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند و من نیز بتوانم برای این تیم موثر باشم و هواداران آلومینیوم را خوشحال کنم.


تاریخ: 1391/10/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: