برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

برگی‌زر اعلام کرد:باید در 90 دقیقه صبا را شکست می‌دادیم/ کمترین سهم را در این پیروزی دارم

مشهد - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ابومسلم با ارزشمند خواندن پیروزی تیمش برابر صبای قم گفت: باید در 90 دقیقه صبا را شکست می‌دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی برگی‌زر پس از پیروزی تیمش برابر صبای قم و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق گفت: خدا را شاکرم که حضورم باعث شد ابومسلم به این جایگاه برسد. البته من کمترین سهم را در این برد و موفقیت دارم و عمده سهم این پیروزی مربوط به بازیکنان و هواداران خونگرم مشهدی است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه هواداران در روزهای سخت پیش رو به همین شکل در کنار تیم ابومسلم باشند، افزود: می‌توانستیم در 90 دقیقه بازی کار را تمام کنیم اما برخلاف انتظار بازی به وقت اضافه کشید.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم با اشاره به اینکه تیمش در جریان این بازی فرصتهای زیادی را از دست داد، تاکید کرد: پس از این بازی سنگین، نفرات را باید برای مسابقات آینده در لیگ دسته اول و جام حذفی آماده کنیم که کار سختی خواهد بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نیمه نخست ابومسلم تیم برتر میدان بود اما در نیمه دوم بازیکنان صبا توپ و میدان را در اختیار داشتند. البته ما در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و بازی را در دست گرفتیم که همین عامل باعث به پیروزی برسیم.

برگی‌زر در خصوص داوری این مسابقه گفت: با وجودی‌که نباید در این خصوص صحبت کنم اما آقای صالحی داور بازی می‌توانست در 2 صحنه عملکرد بهتری داشته باشد خصوصا روی ضربه ایستگاهی که منجر به گل صبا شد، خطایی از سوی بازیکنان ما انجام نشده بود.


 


تاریخ: 1391/10/1
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: